שתף קטע נבחר

0:2 לאוואט ומאיורקה, ניצחונות לסביליה ואתלטיקו

ליגה ספרדית, מחזור 33, שערים של נונייס (25) ואקי (67) העניקו לשוער הישראלי וחבריו ניצחון על חטאפה. הרוחיבלאנקוס שיפרו את סיכוייהם לעלות לליגה האירופית כשהביסו את לבנטה. 2:3 לסביליה על ויאריאל

קצת נחת לדודו אוואט ומאיורקה. השוער הישראלי וקבוצתו לא הציגו יכולת משכנעת במשחקים האחרונים, אבל זכו הערב (א') בניצחון ביתי 0:2 על חטאפה במחזור ה-33 בליגה הספרדית.

 

 

בעקבות התוצאה הבטיחה מאיורקה את הישארותה בליגה, למרות שבמועדון לא היה קיים חשש ממשי מהסתבכות. לעומת זאת חטאפה המשיכה את שרשרת הכשלונות האחרונים ומרוחקת כעת רק ארבע נקודות מהקו האדום. שערי נגיחה של הבלם הפורטוגלי ז'וזה נונייס (25) ואקי (67) העניקו את שלוש הנקודות לקבוצה של מיכאל לאודרופ.


קון אגוארו כבש, אתלטיקו מדריד צוהלת (AP) 

 

אתלטיקו מדריד נותרה עם סיכוי טוב לעלות לליגה האירופית בזכות ניצחון 1:4 על לבנטה. אליאס כבש ראשון לרוחיבלאנקוס (18), פליפה קאיסיידו הישווה (39 בפנדל), אבל צמד של קון אגוארו (50 ו-70) ועצמי של שוער לבנטה גוסטבו מונואה (83) הכריעו את ההתמודדות. מאמן אתלטיקו, קיקה סאנצ'ס פלורס, חגג: "אם נעלה למפעלים האירופים אי אפשר להגיד שזו היתה עונה רעה".

 

סביליה מדורגת שישית, בשיוויון נקודות עם אתלטיקו מדריד הנמצאת מקום אחד אחריה, בזכות ניצחון 2:3 בבית על ויאריאל. איוואן ראקיטיץ' (9) ואלבארו נגרדו (14) העלו את הקבוצה של גרגוריו מנסאנו ליתרון 0:2. קרלוס מרצ'נה צימק (56) וקופי נ'דרי רומאריץ' החזיר (62) את הקבוצה מאנדלוסיה ליתרון בן שני שערים. ג'וזפה רוסי הצליח (73) רק לצמק ל-3:2 ולא מנע את ההפסד של הצוללת הצהובה.


כבש לסביליה, אלבארו נגרדו (AFP) 

 

בתחתית: ניצחונות לחיחון, הרקולס ומלאגה

ספורטינג חיחון השיגה ניצחון ביתי חשוב 0:1 על אספניול, משער של נאצ'ו נובו

הוותיק (70). הרקולס, הנאבקת על חייה מתחת לקו האדום, ניצחה בבית את דפורטיבו לה קורוניה 0:1 (טיאגו 70) ושיפרה את סיכוייה להישר בליגה.

 

גם מלאגה זכתה בשלוש נקודות חיוניות במאבקי ההישרדות - 1:2 בחוץ על ראסינג סנטאדר. הברזילאי ז'וזה באפטיסטה המשיך (31) בכושר המצוין בו הוא מצוי לאחרונה וסבסטיאן פרננדס הוסיף (34) את השני של האורחים. שער של השבדי מרקוס רוזנברג (73) לא הספיק לקבוצה מקנטבריה. 

 


פורסם לראשונה 24/04/2011 21:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו אוואט
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים