$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תמיר כהן ניצח את ארסנל: "מוקדש לאבא"

קשר בולטון נכנס בדקה ה-85 וכעבור 5 דקות הבקיע בנגיחה וקבע 1:2 דרמטי על התותחנים. בסיום המשחק בכה: "הגול הזה לא היה בשביל בולטון אלא בשביל אבא. המאמן אמר לי שהוא בכה ביחד איתי"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  24.04.11 - 21:02
תמיר כהן והחולצה של אבי ז"ל (AFP). שער ניצחון
תמיר כהן והחולצה של אבי ז"ל (AFP). שער ניצחון

רגעים מרגשים מאוד אירעו הערב (ראשון) בריבוק סטאדיום של בולטון. תמיר כהן, קשרה הישראלי של הקבוצה, נגח שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן (90) והעניק לקבוצתו 1:2 על ארסנל אולם השער, חשוב ככל שיהיה, התגמד לעומת הרגעים שבאו אחריו.

מיד לאחר שהנגיחה של הקשר שנכנס כמחליף (85) מצאה את הרשת של שצ'שני, כהן הוריד את חולצתו וחשף חולצה ועליה דיוקנו של אביו, אבי כהן ז"ל, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים. חבריו של כהן הקיפו אותו והביעו את תמיכתם בעוד שהוא נכנע לרגשות ובכה. גם בשריקת הסיום חזרו אותן תמונות על עצמן וגם עשרות אלפי האוהדים ביציעים הריעו לתמיר ולזכרו של אביו.

"אני הולך עם החולצה הזו מתחת אולי שלושה חודשים", אמר כהן הנרגש לאתר ערוץ הספורט לאחר סיום המשחק, "כל משחק, כשאני עולה, אני מדמיין איך אני מוריד את החולצה. זה מה שעובר לי בראש. גול כזה חשוב וקריטי היה המתאים ביותר לפעם הראשונה לחגוג בצורה כזאת, אם אפשר לקרוא לזה 'חגיגה'. זה היה מרגש מאוד וגם עצוב. המאמן אמר לי שהוא בכה איתי וכל השחקנים חיבקו אותי".

"אני בטוח שאבא שלי מסתכל, שמח וגאה על כל זה. אתמול ידעתי שאני אתן גול. ההכנה שלי למשחק היתה גרועה אבל הכל זה מלמעלה. לפני הקרן היה לי פלאשבק לגול דומה שכבשתי מול ליברפול לפני 3 שנים. הגול הזה לא היה בשביל בולטון אלא בשביל אבא".

המשחק עצמו נפתח לא רע עבור בולטון שתקפה ובדקה ה-38 עלתה ליתרון אחרי שדניאל סטארידג' ניצל הרחקה רעה של הגנת התותחנים וכבש מקרוב. בדקה ה-47 קווין דייויס פספס צ'אנס אדיר להכפיל כשהחטיא מהנקודה וכעבור דקה רובין ואן פרסי השווה מקצה הרחבה אחרי חילופי מסירות נאים עם ססק פאברגאס.

בדקה ה-85 נכנס כהן למגרש במקום סטארידג' וכעבור חמש דקות, כאמור, הכריע אותו. אגב, הורדת החולצה עלתה לו בכרטיס צהוב אבל ספק אם זה מעניין אותו. ההפסד הזה השאיר את ארסנל במקום השלישי ובמרחק של 9 נקודות ממנצ'סטר יונייטד, מה שמחסל כמעט לחלוטין את סיכוייה לקחת אליפות. בולטון במקום השמיני עם 46 נקודות.