שתף קטע נבחר

תמיר כהן ניצח את ארסנל, והקדיש שער לאביו ז"ל

פרמייר ליג, מחזור 34: הקשר הבקיע בנגיחה (90) את שער הניצחון 1:2 של בולטון וונדררס, אשר חיסל את סיכויי התותחנים לזכות העונה באליפות. לאחר הכיבוש הוא חשף חולצה עם דיוקנו של אביו אבי כהן ז"ל ופרץ בבכי. בהמשך: התקציר

רגע מרגש בערב החג. תמיר כהן עבר בחודשים האחרונים את התקופה הקשה בחייו, לאחר מותו הטראגי של אביו אבי כהן ז"ל. הערב (א') הא כבש את שער הניצחון של בולטון וונדררס, אשר גברה 1:2 על ארסנל במחזור ה-34 של הפרמייר-ליג. התוצאה חיסלה סופית את הסיכויים של התותחנים לזכות העונה באליפות.

 

 

אחרי מספר נסיונות של סמיר נאסרי וססק פברגאס, כבשה דווקא בולטון מהעבר השני ועלתה ליתרון. לי צ'ונג יונג בעט מקרוב וסחט עצירה נפלאה מהשוער ווייצ'ק שצ'זני, שהדף לקרן, ממנה נגח צ'ונג יונג פעם נוספת, פברגאס הרחיק מהקו ודניאל סטארידג' המשיך בראשו לרשת.


תמיר כהן מקבל ברכות ברגע המרגש (גטי אימג'ס)

 

דקה מפתיחת המחצית השניה הגיעה בולטון להזדמנות להכפיל את היתרון. הבלם השוייצרי של ארסנל, יוהאן דג'ורו, הכשיל את סטארידג' ברחבה והשופט פסק על בעיטת 11 מטר. קווין דייויס בעט גרוע ושצ'נזני הדף.

 

הוונדררס שילמו ביוקר, מכיוון שארסנל הישוותה כעבור דקה. רובין ואן פרסי החליף מסירה כפולה עם פברגאס ובעט כדור שטוח לרשת. בדקה ה-90 ניתר כהן (נכנס חמש דקות קודם לכן כמחליף) לכדור קרן ונגח חזק את שער הניצחון של בולטון. 


תמיר כהן כובש את שער הניצחון בדקה ה-90 (גטי אימג'ס) 

 

לאחר השער חשף כהן חולצה עם דיוקנו של אביו אבי ז"ל, אשר נהרג כזכור בתאונה מחרידה בחודש דצמבר האחרון. כהן, שקיבל חיבוקים וברכות מחבריו, לא יכול היה לעצור את ההתרגשות ופרץ בבכי.

 

ארסנל מרוחקת כעת תשע נקודות מהמקום הראשון בו נמצאת מנצ'סטר יונייטד, כאשר גם המקום השלישי עדיין לא מובטח לה בסיום העונה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פברגאס מאוכזב
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים