$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תלונה בגין תקיפה הוגשה נגד ברקוביץ'

קשר העבר חשוד כי דחף מנהלת של קבוצת ילדים ב', יגיש תביעת דיבה

רז זהבי  24.04.11 - 13:53
היה או לא היה? ברקוביץ'

דניאלה וייצמן, מנהלת קבוצת ילדים ב' של הפועל רעננה, הגישה הבוקר (ראשון) תלונה במשטרה נגד אייל ברקוביץ' בטענה כי דחף אותה ושיגר מילים קשות לעברה לאחר המשחק בין קבוצות הילדים של נשר ורעננה. כזכור, את בית הספר לכדורגל בנשר מנהל כוכב העבר.

בשעות הבוקר החל בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, לבחון את פרטי המקרה מתוך כוונה לסגור את הפרשה, שלדבריו עלולה לגרום נזק לשני הצדדים. "אני לא רוצה שרעננה תפגע באייל, אני מחבב אותו", אמר אלון. "עדיף שזה לא היה קורה, אבל צריך לרדת מהעץ וליישר את ההדורים".

מצידו השני של המתרס, לאתר ערוץ הספורט נודע כי ברקוביץ' עצמו מתכוון להגיש תביעת דיבה נגד וייצמן באמצעות עורך הדין שי אליאס, איתו נפגש היום בתל אביב. "לא פניתי לגברת ולא דיברתי איתה, היא זו שפנתה לאחי ניר. אני בכלל לא יושב על הספסל במשחקים", אמר השחקן לשעבר. "אני לא מתכוון לעבור לסדר היום על הפגיעה בשמי מצידה ומצד הפועל רעננה אותה היא מייצגת".

מאוחר יותר ניסו גורמים המקורבים לשניים לערוך סולחה ביניהם, אבל הדבר לא צלח לאחר שכל צד דרש שהשני התנצל.