שתף קטע נבחר

בית"ר: "ברוכיאן חייב להבהיר עצמו בפני הקהל"

בקבוצה לא מסכימים עם מעשהו של הקפטן, אך תומכים בו במטרה לפתור את העניין במהרה: "הוא לא התכוון לכל הקהל, רק לקבוצה קטנה שקיללה אותו". חדד על הקטטה עם הפועל ת"א: "לא יכולתי להישאר אדיש, פעלתי מתוך אינסטינקט ורגש"

כבר הרבה זמן לא הצליח אבירם ברוכיאן לגנוב את ההצגה, כפי שעשה אתמול במהלך ה-1:5 של בית"ר ירושלים על הפועל רמת גן באצטדיון טדי. העימות בין הקשר לקהל, במהלכו סימן לחלק מהאוהדים לשתוק והוריד את סרט הקפטן לאחר שכבש את שער השוויון, בשל שמספר אוהדים קילל אותו באימון המסכם והציע את קובי מויאל כמחליפו בתפקיד הקפטן.

 

 

אבירם הוא קפטן ושחקן מאוד חשוב לקבוצה, היום הוא גם היה מצוין על המגרש", אמר מויאל והוסיף: "מי שצריך להרגיע את העניינים האלה יעשה את זה". הקשר שי חדד הצטרף: "זה לא נעים בכלל, אבירם הוא לא עוד שחקן בבית"ר ירושלים, הוא קפטן ושחקן שמזוהה מאוד עם המועדון. אנחנו מקווים שהעניין יסתיים במהרה בצורה הטובה ביותר שיש. זה חבל מאוד כי אבירם רוצה בטובת המועדון ורק רוצה שהקהל הזה ישמח. אני מקווה שיצליחו לגשר בין הצדדים".

 

עוד לפני סוף השבוע מתכוונים בהנהלה ובצוות המקצועי של בית"ר לשוחח עם ברוכיאן ולנסות לפתור את הסכסוך עם הקהל. רוני לוי וגורמים נוספים במועדון, כולל השחקנים, חשבו שהקפטן לא פעל נכון אתמול, אבל יחד עם זה כולם מבינים את הכעס שצבר ברוכיאן. הקשר ספג העונה בשם הקבוצה הרבה ביקורות מהקהל הבית"רי.

 

יש לציין כי מספר האוהדים שקילל את הקפטן באימון יום שישי לא עלה על עשרה, ואילו מהאקט של ברוכיאן נפגעו מאות אוהדים. אחת האפשרויות שיציעו בבית"ר לברוכיאן היא להתנצל בפני האוהדים הרבים שנפגע ואינם קשורים לעניין. "אני יודע שאבירם לא התכוון להשתיק את כל הקהל של בית"ר, שרובו הגדול תומך בו, הוא התכוון לקבוצה קטנה מאוד של אוהדים. הוא חייב להבהיר את עצמו כדי שהקהל הירושלמי יבין את זה, לפני שזה יהפוך כדור שלג", אמר אחד השחקנים.

 

בבית"ר מכחישים את השמועות הטוענות כי ברוכיאן יבקש להתרענן בעונה הבאה בקבוצה אחרת בארץ. לקשר חוזה לעונה נוספת ואחרונה בבית"ר ובכלי התקשורת כבר עלתה האפשרות כי בבית"ר יעדיפו להרוויח כסף ממכירתו, אך בקבוצה אמרו כי כל עוד השחקן ירצה להישאר מקומו בבבית"ר מובטח.


קובי מויאל משגיח מקרוב על עומר בוקסנבוים (נועם מושקוביץ)

 

לוי רוצה להתחזק בבלם, מגן שמאלי וחלוץ לקראת העונה הבאה. בקבוצה עדיין לא יודעים מה יהיה גובה התקציב בעונה הבאה, רק אחרי שיחה בין הבעלים ארקדי גאידמק ליו"ר איציק קורנפיין ידעו בבית"ר איך אפשר יהיה לחזק את הקבוצה. למאמן יש רשימה של שחקנים בהם הוא מעוניין, כאשר שמו של מגן אלקי לרנקה הקפריסאית, חיים מגרלשווילי, נמצא שם.

 

חדד על הקטטה: "לא יכולתי להישאר אדיש"

סערת הרוחות סביב המהומה מול הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע שככה, מה שכנראה הביא את שי חדד - מי שאולי בלט יותר מכולם בקטטה ההמונית

- לספר את הצד שלו בסיפור. "כשראיתי מה שקרה על הדשא בבלומפילד כאב לי באופן אישי", מספר מי שגדל במועדון, תמיד היה אהוב על ידי הקהל הירושלמי והפך לסוג של סמל בעקבות הקטטה.

 

"לא יכולתי להישאר אדיש למעשים של שחקני הפועל, אחרי שראיתי את הדרך שבה הסתיים המשחק עם ההחלטה השגויה של השופט. פעלתי מתוך אינסטינקט ומתוך הרגש כלפי הכאב של הקהל שלנו, שהגיע לתמוך בנו", המשיך חדד, שפרץ העונה תחת רוני לוי אחרי שנת השאלה בהפועל רמת גן.

 

"יש רגעים בכדורגל שאתה לא חושב, מי שלא שיחק כדורגל לא יודע מה עובר לשחקן בתוך הלב והראש ברגעים כאלה", הגיב הקשר הצעיר לביקורת על שחקני בית"ר שהחלו במהומה. "אלה דברים שיוצאים באופן אינסטנקטיבי. יכול להיות שזה עבר את הגבול, אבל באותו הרגע הרגשנו צורך עז לעשות את מה שעשינו ולשמור על הכבוד שלנו. אחרי כל האירועים ואחרי שאוהדי הפועל שרפו את בית וגן, זה מטען שנמצא בתוך השחקנים כבר תקופה ארוכה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חן עזריאל
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים