$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עטר ב-11 של מכבי מול ק"ש. איוניר: "שתרגישו כבר נצחון"

החלוץ כשיר ויעמוד לרשות המאמן בפתיחת הפלייאוף העליון. שוער הנוער ברק לוי יחליף את שטראובר המורחק. התלבטות בין פרץ לסטרול בהגנה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  23.04.11 - 13:15

אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, ביניהם הפסידה ארבע פעמים (כולל 4:0 בקרית שמונה), מכבי תל אביב תארח בשבת (18:00, בלומפילד) את החבורה של רן בן שמעון בקרב ישיר על המקום השלישי בטבלה בפתיחת הפלייאוף העליון.

למרות חשיבות המשחק, מוטי איוניר מתכנן הפתעה בהרכב כאשר יפתח עם ברק לוי מהנוער בין הקורות על חשבון לירן שטראובר המורחק. עוד מסתמן כי המאמן יציב שלושה שחקנים במרכז ההגנה, כשההתלבטות היא בין ריף פרץ לאבי סטרול לצידם של קלמי סבן וסאבו פאביצ'ביץ'.

אלירן עטר שקיבל אתמול זריקה בגבו ולא התאמן, שב היום (שישי) לאימונים מלאים וצפוי לפתוח בהרכב מול קרית שמונה. גם מאור בוזגלו שלא התאמן יומיים במהלך השבוע ערך אימון מלא וצפוי לפתוח ב-11.

"אני לא בטוח שאתם זוכרים מה זה ניצחון, הגיע הזמן שתרגישו מה זה ותחזרו לנצח", כך אמר איוניר לשחקנים באסיפה שערך בתום האימון המסכם.

הרכב משוער: ברק לוי, דור מלול, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ריף פרץ (אבי סטרול), יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני (האריס מדוניאנין), גל אלברמן מאור בוזגלו, דור מיכה (גיז'רמו ישראלביץ'), אלירן עטר.