שתף קטע נבחר

הנדריקס: "לא מודאגים, זו הכנה טובה לפיינל פור"

שבועיים לפני ריאל מדריד, פורוורד מכבי ת"א לא לקח קשה את היכולת החלשה בניצחון בהארכה באשקלון: "עשינו טעויות, אבל חשוב להמשיך לנצח"

15 יום לפני המפגש בחצי גמר הפיינל פור מול ריאל מדריד, מכבי תל אביב הסתבכה אמש באשקלון, עד שהצליחה בסופו של דבר, לאחר הארכה, לנצח את המדורגת אחרונה בליגת לוטו, 92:96 בשיניים.

 

 

הצהובים לא הצליחו להפגין את משחק ההגנה הכל כך מוכר שלהם העונה והתקשו גם בהתקפה לאורך מרבית דקות המשחק. מצד שני, התעוררות ברבע הרביעי של הישראלים ליאור אליהו (24 נק', 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) וגיא פניני (14 נק' ו-7 אסיסטים), הביאה עוד ניצחון.

 

בעוד אשקלון נשארה עם המחמאות על הדרמה, מכבי ת"א נשארה בלתי מנוצחת לקראת הפלייאוף מול נתניה,

פרט להפסד אחד העונה לבני השרון, אי שם בסיבוב הראשון).

 

מי ששוב לא זכה למספר דקות גדול, הוא הסנטר סופוקליס שחורציאנטיס, שסיים בסופו של דבר עם 10 נק', אבל שלושה ריבאונדים בלבד ואת מרבית המשחק ראה מהספסל. בקבוצה מקווים שסופו יחזור במהרה ליכולת שלו מלפני הפציעה באשדוד, במיוחד לקראת המפגש עם ריאל מדריד.


שמעון מרחי וגיא גודס. מכבי ת"א עם הראש בפיינל פור (צילום: עוז מועלם)

 

"רוצים כבר להגיע לפיינל פור הישראלי"

ריצ'ארד הנדריקס, שתרם 8 נק', אמר אחרי המשחק ל-ynet: "לא שיחקנו טוב, אבל הצלחנו לנצח וזה מה שחשוב. אשקלון שיחקו טוב, נלחמו עד הסוף,

אבל הצלחנו בסיום להתעלות ולנצח. אני לא מודאג, אנחנו יודעים שזה לא היה משחק טוב ושעשינו בו לא מעט טעויות, אבל שיחקנו טוב מאוד לכל אורך העונה ואנחנו עדיין מנצחים. נמשיך לעבוד קשה יותר כדי שבמשחק הבא ניראה טוב יותר".

 

הפורוורד הצהוב הוסיף: "חייבים לנצל את המשחקים האלה כדי להתכונן לפיינל פור בברצלונה. נכון שזה יהיה שונה לחלוטין, אבל כולנו יודעים שחשוב להמשיך לנצח גם בליגה הישראלית ולהמשיך לנצל את המשחקים האלה כדי לשמור על כושר, על החדות והפוקוס. לצערי מול אשקלון לא הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שלנו כמו שרצינו, אבל גם זה קורה לפעמים".

 

על הסדרה מול נתניה, הוסיף הנדריקס: "הם קבוצה טובה. שיחקנו מולם מספר פעמים העונה ולא תמיד זה היה פשוט, אבל אנחנו מוכנים למשימה ורוצים כבר להגיע לפיינל פור הישראלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנדריק מול אשקלון
צילום: עוז מועלם
מומלצים