$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-92:96 של מכבי על אשקלון בהארכה

ככה נראים לקראת הפיינל פור? הצהובים הסתבכו אצל נועלת הטבלה. המאמן: "אסור שזה יקרה לנו שוב". אליהו הוליך עם 24 נקודות: "חסרו אגרסיביות וריכוז". משחק מטורף לקורי קאר (29 נק') לא הספיק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.04.11 - 22:29

אנחנו יודעים מה תגידו. זה משחק שלא קבע כלום, מכבי התייחסה אליו כמו אל אימון ולא יותר. נו אז מה? למוליכת ליגת לוטו אסור להיראות ככה שבועיים לפני הפיינל פור של היורוליג. מכבי לא הפסידה, את זה בכל זאת אפשר לתת לה, אבל גם אין יותר מדי מחמאות אחרי 92:96 בחוץ על אשקלון, ועוד אחרי הארכה. ביום שלישי תחל סדרת רבע הגמר מול נתניה, ושם זה חייב להיראות אחרת.

ההתקפה, כך מעידה גם התוצאה, עבדה לא רע עבור מכבי (וגם זה עם ציון לגנאי בזכות 17 איבודים), אבל ההגנה, אוי ההגנה. אשקלון קלעה ב-48 אחוזים מהשדה וב-42 אחוזים מחוץ לקשת, ואפשר לומר כמעט בוודאות שעם רכות כזו ריאל מדריד תחגוג על הצהובים בברצלונה. למזלה של מכבי ליאור אליהו הפציץ 24 נקודות (12 מ-20 מהשדה) והוריד גם 7 ריבאונדים. גיא פניני סייע עם 18 נק' ו-7 אס'.

אשקלון המסכנה תסיים אחרונה ותתמודד מול מכבי חיפה בסדרת ההישרדות (החל מיום חמישי), כשהיא ללא יתרון הביתיות. קורי קאר הוותיק לא היה רחוק מלסדר סנסציה, כשהפגיז 29 נק' (5 מ-8 לשלוש). הקבוצה של אלי רבי תצטרך להילחם על חייה ואם הלב שלה יהיה גדול כמו הערב, נראה אותה גם בעונה הבאה בליגת העל.

קלעו לאשקלון: קאר 29, גרין 17, טרל ומרקוביץ' 10 כ"א, פורת, חג'ג' וגיבסון 8 כ"א, ליפשיץ' 2. למכבי: אליהו 24, פניני 18, אידסון 14, שחורציאניטיס 10, הנדריקס 8, בלו ופארגו 7 כ"א, בורשטיין 6, מצ'באן 2.

מהלך המשחק
סופו ופניני פתחו מהר ועם 5 נקודות כ"א הובילו את מכבי ל-11:16. קורי קאר קלע רק אחת מ-6 הזריקות הראשונות שלו ל-2, אבל מחוץ לקשת הוא זרק פעמיים ופגע, אשקלון חזרה ל-19:19. הנדריקס קלע מהעונשין, רודני גרין הגיב בסל בצד השני והחטאת שלשה של פארגו סגרה את הרבע הראשון על 23:23.

צמוד? היה צמוד. מכבי פתחה חזק את הרבע השני. גיא פניני צלף ל-3, קאר איבד ואליהו העניש עם סל קל, ועוד שתי נקודות בהתקפה הצהובה הבאה. פורת שבר בצורת אשקלונית, אבל בורשטיין קבר שלשה גדולה וזה 27:35 למכבי. תומאס טרל התעורר בזמן, קלע וגם חילק אסיסט לארז מרקוביץ' וזה רק 3 לצהובים. מכבי שוב ברחה, הפעם עם שלשה של אידסון, אבל שוב טרל ושוב מרקוביץ' החזיקו את המארחת בתמונה, 47:46. הנדריקס מצא את אליהו שמצא את הטבעת, רודני גרין קלע בצד השני, 48:49 למכבי בהפסקה.

אידסון העלה ל-2 מהקו, אבל רודני גרין וקורי קאר (שלשה) עשו מהפך, 56:59 לאשקלון. גרין חטף לפארגו וסחט פאול, אבל החטיא מהקו. פארגו העניש אותו עם סל שקבע 62:62. שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת לקראת סיום הרבע. אידסון שבר את הקרח עם קליעה ל-2. גרין איבד, אליהו החטיא וקאר הישווה מהקו. אידסון והנדריקס ניסו לקלוע בהתקפה האחרונה אבל החמיצו. 67:67, 10 דקות לסיום.

ג'ונתן גיבסון קלע משלוש, גם פניני קבר אחת מחוץ לקשת וזה 2 למכבי. 4 רצופות של מרקוביץ' החזירו את היתרון לאשקלון, עד שאידסון קבע 74:74. גיבסון צלף עוד אחת מרחוק, חג'ג' וגרין קלעו גם הם והמארחת ביתרון 5, 76:81. בדרך לסנסציה? כנראה שכן, כי אידסון איבד, ואחריו גם לבורשטיין ופארגו ברח הכדור. אשקלון ניצלה את המצב כדי לעלות ליתרון שיא, 76:84. מכבי לא ויתרה, אידסון קלע סל וגם סחט עבירה. צ'אקי החטיא מהעונשין אבל לקח ריבאונד וחילק אסיסט לאליהו, רק 4 לאשקלון.

גרין וקאר החטיאו משלוש, אליהו צימק. גרין שוב החטיא, אליהו לא פגע בצד השני אבל גרין החמיץ פעם נוספת הזדמנות להגדיל את היתרון. אליהו לקח ריבאונד התקפה של עצמו ופגע טוב, 84:84. הדרמה רק התעצמה. פניני חסם את קאר, שהמשיך בהחטאת שלשה ועבירה על פניני. פורוורד מכבי קלע רק אחת מהקו, 84:85. טרל חטף כדור אבל מיד איבד, פארגו הלך לסל ונחסם על ידי מרקוביץ'. קאר סחט עבירה בשניות הסיום אבל קלע רק אחת. 85:85. הולכים להארכה.

אליהו העלה שוב ליתרון, קאר המצוין איזן בחזרה, לפני שאליהו ואידסון (שלשה) קבעו 89:94. נגמר? עוד לא. קאר קבר שלשה ענקית והוריד ל-2 בלבד.