שתף קטע נבחר

ורד: מגיעים לחודש החשוב העונה חדים ומפוקסים

קשר מכבי חיפה, שכבש ובישל ב-1:3 על הפועל חיפה ברבע גמר הגביע: "השגנו את המטרה ויחד עם הקהל שלנו הכל אפשרי". נשיא המועדון יעקב שחר: "נהניתי מאוד, כל הכבוד לכולם". יניב קטן יחזור להרכב מול נתניה בשבת

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה בעקבות הניצחון 1:3 על הפועל חיפה, אמש במסגרת רבע גמר הגביע. מעבר לתוצאה ולהעפלה לחצי הגמר, מרוצים במועדון מהדרך ומכך שהקבוצה שוב חזרה מפיגור במשחק קשה.

 

 

מי שזכו למחמאות על משחקם היו הקשר גוסטבו בוקולי שהצטיין ובישל את השער הראשון, ליאור רפאלוב שכבש צמד, המגן פיטר מסיללה שחזר לכושרו הטוב, יניב קטן שעלה כמחליף ושינה את המשחק, ועידן ורד שכבש את שער השיוויון ובישל את השער השלישי אותו כבש רפאלוב.

 

בסיום ירד הנשיא יעקב שחר לחדר ההלבשה הירוק ואמר לסובבים אותו: "היה משחק מצוין ומאוד נהניתי, מגיע כל הכבוד לכולם".

 

"השגנו את המטרה - להגיע לרמת גן תוך תצוגת כדורגל טובה", אמר ורד בבוקר שאחרי הניצחון, "אנחנו עומדים בפני החודש החשוב ביותר העונה חדים, מפוקסים במטרות ויחד עם הקהל שלנו הכל אפשרי. מגיעה מילה טובה לאוהדים שתמכו בנו, במיוחד לאחר שספגנו את השער".


אוהדי מכבי חיפה. ורד: "תמכו בנו במיוחד לאחר שספגנו" (חגי אהרון)

 

קטן, שהתאושש מפציעה בגב וצפוי לשוב להרכב במשחק מול מכבי נתניה בשבת, אמר לחבריו בקבוצה כי הוא מרגיש מצוין ורוצה לשחק כמה שיותר. הקפטן יעלה במקום ולדימיר דבאלישווילי, שהפגין משחק חלש.

 

הבלם אריק בנאדו שזכה אתמול למנוחה, ישוב להרכב גם הוא. הקשר אייל גולסה שהחלים מניתוח ארתרוסקופיה בברכו, צפוי לחזור לסגל בשבת לאחר שלושה חודשי היעדרות. לראשונה העונה יעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי סגל מלא, להוציא את המגן עלי עותמאן שסיים את העונה עקב פציעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים