שתף קטע נבחר

רפאלוב: "עם חצי רגל רדומה, נתתי כמה שיותר"

כובש הצמד ב-1:3 של מכבי חיפה על הפועל חיפה שהעלה את הירוקים לחצי גמר הגביע, סיפר על ההתאוששות שלו לאחר הפציעה במחצית הראשונה: "השנה רואים את החוזק של הקבוצה". אלישע לוי: "ניצחון כזה יעניק לנו דחיפה גם בליגה". ניצן שירזי: "ימים נוראים"

אמרו שלגביע חוקים משלו. מצד שני גם לדרבי, לא? לכן אפשר להבין את ה-1:3 הלא מפתיע של מכבי חיפה על הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה.

 

 

למרות יתרון מוקדם של עדן בן בסט (30, פנדל), לאחר ספק הכשלה ברחבה של שי מימון, עידן ורד (38) ובעיקר ליאור רפאלוב (59 פנדל, 71) קבעו מהפך והעלו את הירוקים לחצי הגמר. ההגמוניה בכרמל עודנה של מכבי.

 

"עם חצי רגל רדומה השתדלתי לתת כמה שאני יכול", אמר בסיום המצטיין, ליאור רפאלוב. "לא משנה אם נפגוש בחצי הגמר את הפועל ת"א או לא, העיקר שנגיע בריאים. שנה שעברה סבלנו ממכת פציעות אבל השנה רואים את החוזק של הקבוצה הזו. נקווה שנדע עמוד במתח במשחקים הבאים". 

 

"היה חשוב מאוד לנצח היום ולהעפיל לחצי הגמר", אמר מאמן הירוקים, אלישע לוי, "ניצחון כזה יכול לתת דחיפה לקבוצה גם בליגה. אנחנו נמצאים בתקופה טובה וחזק גם בתמונת הגביע וגם במאבק האליפות, הסגל שלנו מלא לקראת הפלייאוף. צפוי לנו משחק לא קל מול נתניה בשבת".

 

"אפשר להגיד עליי שאני כמו יין, משתבח עם השנים", סיפר בסיום גוסטבו בוקולי, שהיה אחד המצטיינים. "הניצחון הזה יכול לתת לנו דחיפה חזקה גם בליגה, בעונה שעברה הפסדנו בשלב הזה וזה פגענו בנו. אנחנו מגיעים ביכולת טובה יותר למחזורי הסיום".


אז חיפה ירוקה? אוהדי מכבי חיפה ביציעים (צילום: חגי אהרון)

 

"אין לי בעיה שמכבי תזכה באליפות"

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ: "אני לא מאוכזב, השחקנים צברו ניסיון מהמשחק הזה ואולי בשנה הבאה זה יעזור להם להעפיל לפלייאוף העליון ולנצח בדרבי.

 הקהל נהנה ממשחק טוב של שתי קבוצות טובות. אין לי בעיה עם זה שמכבי חיפה תזכה באליפות".

 

"אלה ימים נוראים בסוף העונה", סיפר המאמן המאוכזב, ניצן שירזי, "אני לא רוצה למחוק בארבעה ימים עונה טובה. משחקים אצלנו שחקנים צעירים שמקבלים במה וברוב המקרים בצורה מכובדת. הפסדנו את הפלייאוף העליון בגלל הפרש שערים ואנחנו מסיימים עונה טובה בטעם מר. אם במשחק גביע אתה מוביל ומכבי חיפה חזרה למשחק שילמנו מחיר. הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור רפאלוב
צילום: חגי אהרון
מומלצים