$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוחם חדש נגד האנטישמיות: פרנק למפארד

קשר צ'לסי גוייס לקמפיין "Kick It Out", כמו גם לדלי קינג וקירן גיבס: "שירים וכינויים זה לא מצחיק, זה מנוגד לחוק"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.04.11 - 20:33
למפארד, לוחם באנטישמיות (gettyimages)
למפארד, לוחם באנטישמיות (gettyimages)

חשבתם שמאבק בגזענות הוא משהו שטורד רק את מנוחתו של יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין? חשבו שוב. פרנק למפארד הוא הרכש החדש והבולט ביותר של קמפיין "Kick It Out", המרכז את המאבק בנגע האנטישמיות בבריטניה.

למפארד, קשר צ'לסי ונבחרת אנגליה, גוייס לקמפיין יחד עם לדלי קינג וקירן גיבס וסיפק הופעה מרשימה ונוקבת בסרט שנקרא "The Y-Word", המגנה את השימוש בכינוי האנטישמי "Yid" (יהודון) בקרב אוהדי הכדורגל בממלכה.

המטרה הראשית של יוצרי הסרט ומובילי הקמפיין הייתה לבער את השימוש בכינויים ובשירים אנטישמיים בקרב אוהדי טוטנהאם, שמרבים להשתמש במושג "יהודון" כדי להציג עצמם כאוהדי הספרס מבלי לדעת שמדובר בכינויי גנאי.

"יש אנשים שעלולים לחשוב שזה רק קצת צחוקים, אבל לשיר שירים אנטישמיים זה בניגוד לחוק", הסביר למפארד בסרט. "זה נגד החוק לקרוא למישהו במילת ה-Y ברחוב. אם אתם חושבים להצטרף למישהו במשהו כזה שנראה לכם בלתי מזיק, חשבו שנית".