$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרקינס ואידסון בחמישיית ההגנה ביורוליג

שני שחקני מכבי סיימו במקום השלישי בספירת קולות המאמנים. דיאמנטידיס נבחר לשחקן ההגנה בפעם ה-6 בשבע שנים

אייל גרוסברד  20.04.11 - 19:52
צ'אק אידסון. נקווה שבפיינל פור הוא ומכבי ת"א יסיימו גבוה יותר (gettyimages)

משחק ההגנה של מכבי ת"א, שהתבסס בעיקר של השמירה החזקה של דורון פרקינס וצ'אק אידסון, הוביל את הקבוצה לפיינל פור היורוליג ויצר לעצמו שם באירופה. אולם גם עונה כה מוצלחת לא הצליחה להביא לאחד משחקני הצהובים את תואר שחקן ההגנה של העונה במפעל, והשניים יסתפקו בהכללתם בחמישיית ההגנה הטובה ביותר.

הערב (רביעי) הוכתר דימיטריס דיאמנטידיס כשחקן ההגנה הטוב של העונה ביורוליג והמשיך בכך בהגמוניה שלו: ליווני הבינלאומי זו הפעם השישית בשבע עונות בו הוא זוכה בתואר זה. השחקן הוותיק דורג 10 ברשימת החוטפים עם 1.6 גניבות למשחק ושני בין הגארדים בריבאונד עם 3.8 בממוצע. בנוסף למספרים אלו רשם השחקן בן ה-31 גם 12.6 נק' ב-52.5% מהשדה ו-38% משלוש נק' ו-5.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

למקום השני במירוץ ההגנתי הגיע שון סטונרוק, איש ההגנה היציב של סיינה. במקום השלישי, כאמור, פרקינס ואידסון ובנוסף לאלו זכו לקולות ריקי רוביו ופראן ואסקס מברצלונה וג'יימס גיסט מפרטיזן בלגרד.

הבחירות לתואר שחקן ההגנה של העונה ביורוליג נעשות על ידי מאמני הקבוצות השונות. יש לציין כי עבור דיאמנטידיס מדובר בזכיה חוזרת, לאחר שבעונה שעברה סיים רק במקום השלישי אחרי 5 שנים רצופות בהן זכה בתואר.