$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחקני כפר קרע הותקפו מול שיבלי: זה לינץ'

ניידת משטרה שהגיעה לא עזרה, גם לא גז מדמיע. מסרי: "סכנת נפשות". השופט לא ציין את האירוע בדו"ח המשחק

מערכת אתר ערוץ הספורט ודאבל פס
מערכת אתר ערוץ הספורט ודאבל פס  20.04.11 - 17:30
פצוע במשחק (באדיבות דאבל פס)
פצוע במשחק (באדיבות דאבל פס)

בהפועל כפר קרע עדיין מתקשים להתאושש מאירועי סוף השבוע האחרון בו הותקפו שחקני הקבוצה על ידי בני שיבלי במקלות ובמוטות ברזל. "זה היה לינץ' לכל דבר", אמר עבד מסרי מאמן המועדון מליגה ג', לאחר שהיום (שלישי) עמדו לרשותו רק שבעה שחקנים. "כל האחרים נפצעו בצורה זו או אחרת", הוסיף המאמן, עבד מסרי.

אפילו ניידת המשטרה שהגיעה למקום לא הצליחה להרגיע את המשתוללים. אגב, השופט לא ציין זאת בדו"ח המשחק והמשטרה לא התייחסה לכך כאירוע חריג. בקרע זועמים ומתכוונים לשגר מכתב חריף להתאחדות.

האירוע החמור החל בדקה ה-78 של המשחק בין כפר קרע לשיבלי המארחת, שנערך בכפר נין. במצב של 1:2 השופט, מוחמד חאמד, הרחיק שניים משחקני שיבלי, וויסאם ויוסף שיבלי. לטענתם של אנשי כפר קרע התנפלו השניים בתגובה על השחקנים שלהם ללא סיבה נראית לעין ובמגרש פרצה מהומה. השופט הפסיק את המשחק וביקש להזמין משטרה. גם השוטרים שהגיעו בניידת לאחר כ-20 דקות לא הצליחו להרגיע את הרוחות ועל פי העדויות, אחד מהם אף הפעיל גז פלפל שהיה ברשותו.

בסופו של דבר פוזרה המהומה והשופט הודיע כי הוא מחדש את המשחק ל-12 דקות נוספות, בהן הצליחה כפר קרע לכבוש את השיוויון (2:2). מכאן למעשה הדברים איבדו שליטה ולטענת אנשי כפר קרע פרצו המורחקים חזרה למגרש ויחד עם חבריהם לקבוצה, החלו להכות בהם ללא רחם ומכל הבא ליד. "אחד אפילו לקח את דגל הקרן ואיים לדקור בקצהו החד שחקנים שלנו", אמר עבד מסרי, "היתה תחושה של לינץ' ולכן השחקנים שלנו הגנו על נפשם".

למגרש הוזעקו אמבולנסים שפינו שלושה משחקני הקבוצה. איימן מסרי שסבל מחבלה מראשו, סלים אבו פנא שידו נשברה ומייסור גיזמאווי שסבל מחבלות. שחקנים נוספים נפגעו אף הם מחבלות, אך העדיפו שלא להתפנות.

"למרבה הפלא", הוסיף המאמן, "השוטרים עצרו שניים מהשחקנים שלנו, את מחמוד מסרי ואת עבדאלכרים אבו פאנא ואיפשרו לשחקני שיבלי לעזוב את תחומי המגר, מבלי לקחת מהם אפילו עדות. רק לאחר שפנינו לאמצעי התקשורת והתקרית חוללה הד, השתנה היחס לשניים והם שוחררו".

תדהמתם של אנשי כפר קרע גדלה עוד יותר כשנסתבר כי השופט התעלם מכל האירוע בדו"ח וציין רק את המורחקים: יוסף שיבלי, , שיעמוד לדין מחר על פגיעה בשחקן יריב והתנהגות בלתי הולמת, וחברו לקבוצה, וויסאם שיבלי, שיעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת בלבד.

"רק חשוב שתדעו שאחד השוטרים היה מטמרה זועבייה הסמוכה לשיבלי ואילו השופט היה מנצרת. את המסקנות תסיקו לבד. מחר נגיש מכתב חריף להתאחדות לכדורגל בצירוף תמונות שצולמו לאחר האירוע".

דאבל פס - אתר הבית של הליגות הנמוכות