שתף קטע נבחר

בן שמעון: "יום גדול, השחקנים עשו היסטוריה"

מאמן עירוני ק"ש מרוצה מ-0:1 על הפועל רעננה והעליה לחצי הגמר: "היתה שמחה בחדר ההלבשה ושפכו עליי מים". אייל לחמן: "באנו מתוכננים נגד קבוצה שקשה לתכנן נגדה"

"לארבע הקבוצות שיעלו לחצי הגמר יש יכולת שווה להצליח בגביע", כך סבור מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, לאחר שקבוצתו גברה 0:1 על הפועל רעננה מהליגה הלאומית ועלתה לחצי הגמר.

 

 

המאמן המנצח ציין בסיפוק: "אני חושב שזה יום גדול לקריית שמונה, השחקנים שמחו בחדר ההלבשה ושפכו עלי מים. אחרי הכל, מגיע להם, כי הרבה מאוד מההיסטוריה של המועדון הזה רשומה על שמם והיא נכתבת בזמן שאנחנו מדברים".

 

בן שמעון התייחס לתוצאה שהשיגו שחקניו: "ראיתי מהקבוצה שלי כדורגל מאוד משכנע, ולמרות הבדלי הרמות שנראו מהדקה הראשונה היה משחק קשה מאוד. בגלל זה הניצחון כל כך מספק. המטרות שלנו העונה כבר מזמן מאחורנו. עכשיו יש את הרצון להמשיך ליהנות כמו שנהננו היום, ונחזור להתכונן למכבי תל אביב בשבת".

 

חלוץ הקבוצה, שמעון אבוחצירה: "היה משחק קשה, אבל הצלחנו לעבור אותו. כרגע לא משנה לי מי תהיה היריבה בחצי הגמר. נבוא לעשות שם את מה שאנחנו יודעים. זכייה בגביע היא בגדר חלום, אבל נמשיך לנסות עד הסוף".


"שיחקנו עם שלושה שחקני נוער, זו גאווה". לחמן (צילום: צפריר אביוב) 

 

מאמן הפועל רעננה, אייל לחמן: "באנו מתכוננים נגד קבוצה שקשה לתכנן נגדה, ובגלל זה אנחנו מאוכזבים. קבוצות הליגה השניה מן הסתם פחות איכותיות, ובגלל

זה קשה לבצע איתן פעולות טקטיות. קריית שמונה ידועה במתפרצות שלה, אבל דאגנו לכך שהיא לא תבקיע את השערים שכבשה נגד מכבי חיפה ויתר הקבוצות בליגת העל".

 

לחמן הוסיף: "אני גאה בקבוצה ומאוכזב מהתוצאה. צריך לזכור ששיחקנו עם שלושה שחקני נוער. זו גאווה גדולה. היתה חוייה ענקית שרעננה היתה חלק גדול ממנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רן בן שמעון
צילום: אביהו שפירא
מומלצים