$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"חדד נתן לי פצצה ישר לעורף. ראיתי שחור"

חלוץ הפועל תל אביב הכחיש כי גרם למהומה בסיום רבע גמר הגביע מול בית"ר: "לא עשיתי אף תנועה מגונה. זרקו עליי תפוחים ומכל הבא ליד. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  20.04.11 - 00:25

בן שהר ודאי קיווה להיות גיבור משחק רבע גמר גביע המדינה, אבל בטח לא ככה. חלוץ הפועל תל אביב היה שותף למהומה בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים בבלומפילד, שהסתיים עם 0:1 מפנדל שלא היה והעפלה שהיה בה הכל חוץ מחגיגה ספורטיבית.

כידוע, המשחקים בין שתיים מהיריבות המרות של הכדורגל הישראלי מועדים לא פעם להתחממות יתר , אך רתיחה כפי שהתרחשה הפעם בבלומפילד לא זכורה כבר זמן רב. לאחר שבדקה ה-63 הורחק משה בן לולו בכרטיס אדום, ניסו הבית"רים לשמור על התיקו היקר, אך ממש לפני הסיום, שריקה מפוקפקת לפנדל של השופט אלי חכמון, שגם הרחיק את אלי דסה, הציתה את האש. החגיגות של שחקני הפועל בסיום, כבר הוציאו את הירושלמים מהכלים.

לטענת אנשי בית"ר, עם שריקת הסיום הניף שהר אצבע משולשת לעבר היציע שאיכלס את האוהדים הירושלמים. שי חדד הבית"רי הגיע לשהר ודחף אותו, כשהוא צועק "למה אתה עושה את זה?". אם שואלים את חלוץ הפועל ת"א, הוא בכלל לא עשה את המיוחס לו.

"שי חדד נתן לי פצצה לעורף, ראיתי שחור בעיניים", אמר שהר לאתר ערוץ הספורט, "אני בחיים לא משתולל. הוא רץ אליי מאחורה במטרה להכאיב, ועוד אחר כך רוני לוי רץ אליי ואנשים תפסו אותו. כאילו עשיתי משהו".

"אני לא זוכר שעשיתי תנועה מגונה לקהל", הכחיש החלוץ את ההאשמות נגדו, "אחרי המכה של שי חדד השתוללתי, גם כי זרקו עליי תפוחים וכל מה שבא ליד. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי", תיאר שהר את המהומה הגדולה שפרצה בבלומפילד מהזווית שלו.