$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוני לוי: "כולם ראו שזה לא פנדל"

יו"ר בית"ר יועמד לדין: "שיפוט ברמה נמוכה. הוא לא מתאים למעמד הזה". גורם במועדון: "באדיר שרט את מויאל בפנים". טענה נוספת של אנשי הקבוצה: סדרנים הרביצו לשני אוהדים. אמסלם הגיע והפריד

זיו אברג'יל  19.04.11 - 23:00

היוצרות התהפכו? אם הייתם אומרים בסוף שנות ה-90 לגדול אוהדי הפועל תל אביב שבית"ר ירושלים תצא יום אחד מקופחת מאיצטדיון בלומפילד הוא היה צוחק עליכם ומזכיר את עונת 1997/8. הערב (שלישי), האדומים הבטיחו את מקומם בחצי גמר גביע המדינה על חשבון הצהובים-שחורים אחרי נפילה עצמאית של טוטו תמוז ברחבה ללא שום עזרה מהגנת האורחת. נכון, אלי דסה הרים את הרגל, אבל היה רחוק מהחלוץ והטעות של אלי חכמון סידרה לאלי גוטמן מקום בחצי הגמר.

הדאבליסטית המשיכה בקרב ההגנה על התואר והזכירה לנו שגם בעונה שעברה היא הדיחה את השחקנים מהבירה באותו השלב, רק שאז זה היה 0:2 הרבה יותר משכנע. אפשר להגיד שאולי האדום של בן לולו הכריע את ההתמודדות, אבל בסופו של דבר תמונות הסיום של הבית"רים סביב חכמון סיפרו את אשר אירע הערב ביפו.

גורמים בבית"ר י-ם טוענים שקובי מויאל נפגע בפניו כתוצאה מעימות פיזי עם וואליד באדיר בסיום ההתמודדות. טענה נוספת של אנשי המועדון היא שכמה סדרנים משכו שניים מאוהדי הקבוצה שירדו לעבר כר הדשא והכו אותם. דוד אמסלם הגיע והפריד.

רוני לוי דיבר על התקרית האלימה לאחר סיום ההתמודדות וסיפר כיצד הרוחות התלהטו: "ראיתי שני שחקני הפועל שרצו לעבר הקהל שלנו וזה לא מכובד".

"המשקוף מנע מאיתנו פעמיים לכבוש וחבל", הוסיף לוי והתייחס לאירוע המשמעותי של המשחק: "טענות על הפנדל? בטלוויזיה ראו הכי טוב. במקום חכמון לא הייתי ממהר לשרוק. אמרתי לשופט שההחלטות פגעו. זה ברור שלא היה פנדל, אבל היו עוד הרבה החלטות לא נכונות. זו לא הרגשה טובה אבל עדיף שאשמור בבטן את מה שיש לי להגיד. בית"ר הייתה טובה ולא נפלה מול קבוצה שרצה לאליפות".

חשבתם שהמאמן הגיב בעצבים? היו"ר איציק קורנפיין היה ישיר עוד יותר: "אמרתי לחכמון שהוא לא יכול לשפוט ברמות הגבוהות האלה במעמד של רבע גמר, באופן חד משמעי. אפנה לאיגוד ואתלונן". על התקרית בסיום הוסיף: "ידין ושהר יכלו לשמוח בצד שלהם ולא בשלנו, זה לא מכובד ולא מקצועי. נשלח מכתב להתאחדות לכדורגל, לא נהיה מוכנים שנשב ליד שער 7 והם ליד השופטים. בנוסף, מישהו חבט בקובי מויאל".

לסיום, התייחס היו"ר למשחק עצמו: "חבל. היו 88 דקות נהדרות. נתנו את כל מה שיש וחבל שהחלטות השופט הכריעו". קורנפיין עצמו יעמוד לדין אחרי שצעק "אפס" לעבר חכמון.

המשטרה הודיעה כי היא עצרה ארבעה מאוהדי בית"ר בגין הפרות סדר. במהלך המעצר התפתח עימות בין המאבטחים לאוהדים. האחרונים טענו כי השוטרים השתמשו נגדם בכוח לא סביר. במשטרה הודיעו שיבדקו את העניין וכי אוהדי בית"ר יוכלו לפנות למח"ש.