$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פנדל שערורייתי שלח את הפועל לחצי. צפו ב-0:1

טעות נוראית של השופט אלי חכמון בדקה ה-89 סידרה לאדומים את הכרטיס לשלב הבא בגביע. טוטו תמוז, שהתחזה ברחבה, כבש בעצמו. אלי דסה ומשה בן לולו הורחקו. בסיום פרצה מהומה בין השחקנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.04.11 - 20:56

מה ייזכר מרבע גמר גביע המדינה בכדורגל בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים? כנראה שרק אדם אחד. אלי חכמון הכריע את המשחק כששרק בצורה שערורייתית לפנדל לטובת מחזיקת הגביע אחרי התחזות של טוטו תמוז ברחבה בדקה ה-89. החלוץ ניגש לנקודה והכניע את הרוש. 0:1 להפועל ת"א, שעלתה לחצי הגמר ועשתה עוד צעד בדרך להגנה על התואר.

מיד לאחר שריקת הסיום של חכמון, הגיע האירוע המכוער של הערב. שחקנים רבים משתי הקבוצות החלו להתקוטט על כר הדשא. התיגרה, בה היו מעורבים קובי מויאל, ואליד באדיר ואחרים, הופסקה רק כעבור מספר דקות. איציק קורנפיין התפרץ כלפי השופט אחרי סיום המשחק. גם אלי דסה, הגיבור הטראגי של המשחק, שהיה ליד תמוז בזמן הנפילה, הגיע ממש בדמעות לחכמון ומחה על ההחלטה.

היריבות בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב היא אחת המפורסמות והלוהטות בכדורגל שלנו. הערב היה עוד פרק וכנראה אחד שהיה נשכח מהר לולא השגיאה החמורה של אלי חכמון והפנדל של תמוז. הפועל שוב לא הפגינה את הכדורגל הגדול שלה מפתיחת העונה, אך חוסר מזל של משה בן לולו, שפגע פעמיים במשקוף, מנע מרוני לוי לעלות ליתרון.

המפנה הראשון במשחק הגיע בדקה ה-62 כאשר בן לולו הורחק אחרי טעות מיותרת שלו. הפועל עם גילי ורמוט וערן זהבי השתלטו על מרכז השדה ובדקה ה-89 הגיעה ההכרעה של תמוז. רוני לוי ובית"ר ירושלים יכולים בהחלט להיות מתוסכלים, אך כעת עליהם להתסכל על מאבקי הפלייאוף התחתון, אליהם נקלעו.

עבור הפועל תל אביב מדובר בניצחון חשוב שיכול לתת מוטיבציה לקראת המשך מאבקי האליפות מול מכבי חיפה בליגת העל. כזכור, הפער עומד כעת אחרי הקיזוז רק על 2 נק'. כבר ביום שני האדומים ינסו להשאיר מאחוריהם את מהומות הגביע במשחק מול בני יהודה.

מהלך המשחק
האדומים הגיעו להזדמנות ראשונה בדקה הרביעית כאשר ערן זהבי הגביה קרן לרחבה, באדיר היה פנוי, אך נגח החוצה. בדקה ה-17 ידין ניסה לבחון את הרוש מרחוק אבל הבעיטה לא הייתה מספיק חזקה והשוער קלט. דקה אחת חלפה ומשה בן לולו שיחרר פצצה מ-25 מטרים ישר למשקוף של איתמר ניצן, הפועל ניצלה. בדקה ה-37 זהבי בעט חזק מרחוק, הרוש הדף לא טוב, אבל הגנת בית"ר הרחיקה לקרן. 0:0 בהפסקה.

יחסי הכוחות השתנו בפתיחת המחצית השניה. כאשר בית"ר התקרבה לשער של הפועל. בדקה ה-52 אבירם ברוכיאן הגביה כדור קרן מצוין לראש של בן לולו שנגח למשקוף. שוב חוסר מזל לחלוץ הירושלמי. בדקה ה-62 שוב בן לולו היה מעורב, אבל הפעם בעניין שלילי. החלוץ איבד כדור מיותר ליד רחבת הפועל ועצר את המתפרצת בעבירה שטותית. החלוץ ספג צהוב שני והורחק. בית"ר נותרה בעשרה שחקנים. שמונה דקות לאחר מכן וסטיבן כהן כמעט הפתיע את ניצן, כשבעט מזווית קשה חזק לכיוון החיבורים, אך השוער התעופף והרחיק לקרן.

הפועל השתלטה על המשחק ויצאה להתקפות בעוד שהירושלמים התגוננו עם כל הכוח. בדקה ה-84 ניסה גילי ורמוט להכניע את הרוש מרחוק אולם לא היה מדויק מספיק. שתי דקות חלפו וערן זהבי היה יכול להיות הגיבור של הערב. הקשר בעט חזק מ-23 מטרים אבל הרוש הדף החוצה.

נקודת המפנה הגיעה בדקה ה-89. טוטו תמוז נכנס לרחבה והתחזה. אלי חכמון, שלא היה רחוק ממקום האירוע, אכל את ההצגה ושרק לפנדל. החלוץ ניגש בעצמו לנקודה הלבנה והכניע בקלות את אריאל הרוש, 0:1 להפועל. מיד לאחר השער התפרעו אוהדי בית"ר. בסיום הפועל בחצי הגמר.

הרכבים
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; אלי דסה, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונסאלס, אבי ריקן; דן אייבינדר, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן (חן עזריאל/ 71), סטיבן כהן; משה בן לולו (הורחק/ 62), סמואל יבואה.

הפועל ת"א: איתמר ניצן; עומרי קנדה, ואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, גל שיש; שי אבוטבול, ערן זהבי, אביחי ידין (סלים טועמה/ 74), גילי ורמוט; בן שהר (יוסי שבחון/ 90), טוטו תמוז.