שתף קטע נבחר

ריאן גיגס: "הכרטיס לחצי הגמר מגיע ליונייטד"

הקשר בישל את שני השערים ב-1:2 על צ'לסי, שהבטיח ל'שדים האדומים' ניצחון כפול. פרגוסון: "היינו הקבוצה הטובה יותר". אנצ'לוטי: "יהיה קשה להרים את השחקנים אחרי מכה כזו"

הרצף נמשך. הפעם האחרונה שמנצ'סטר יונייטד הפסידה באולד טראפורד היתה באפריל 2010, וגם הערב (ג') היא לא נכשלה במשימה. השדים האדומים גברו 1:2 על צ'לסי בגומלין רבע גמר ליגת האלופות (1:3 בסיכום שני המשחקים), והם ממתינים כעת למנצחת במפגש בין שאלקה לאינטר (2:5 לקבוצה הגרמנית במשחק הראשון).

 

 

השער הראשון נכבש בדקה ה-44, אחרי שראיין גיגס העניק מסירה נהדרת לחאבייר הרננדס וזה הכניע את פטר צ'ך. דידייה דרוגבה השווה את התוצאה בדקה ה-77 והפיח תקוות באוהדי הבלוז, אבל 30 שניות אחר כך העלה ג'י סונג פארק את היונייטד ליתרון השני והאחרון במשחק.


הרננדס באקסטזה, אחרי השער הראשון של יונייטד (צילום: AP)

 

"שיחקנו ממש טוב נגד קרבוצה מצוינת", הודה מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, שהשלים ניצחון כפול על הכחולים בליגת האלופות. "צ'לסי נתנה חצי ראשון נהדר, אבל אנחנו היינו הקבוצה הטובה ביותר בכל הערב".

 

פרגוסון אף החמיא לגיגס ופארק. הראשון, כאמור, בישל את שני השערים. השני כבש את שער הניצחון. "ריאן נתן לנו איזון, בעיקר כשהוא עבר לשחק במרכז. לפארק יש רקורד הבקעה פנטסטי במשחקים חשובים".


פרגי ואנצ'לוטי באולד טראפורד. הסקוטי חייך בסיום (צילום: AFP)

 

"העלייה לחצי הגמר מגיעה לנו", הוסיף גיגס עצמו. "שיחקנו נכון, עם תכנית משחק מסודרת וראינו שערים יפים. הגול השני הגיע בדיוק ברגע הנכון. הוא ממש הימם אותם".

 

אנצ'לוטי: "עלינו להיות סבלניים עם טורס"

מהעבר השני, אכזבה גדולה במחנה הכחול מעוד מפלה מול האדומים של פרגוסון. "השחקנים נלחמו ועשו את כל מה שניתן היה לעשות, אין לי טענות אליהם", אמר בסיום המאמן המפסיד, קרלו אנצ'לוטי.

 

האיטלקי סיכם: "דרוגבה נתן משחק פנטסטי במחצית השנייה ועלינו להאמין ולהיות סבלניים עם פרננדו טורס. יהיה קשה להרים את השחקנים אחרי מכה כזו, אבל עלינו להמשיך הלאה ולהתכונן למשחקים הבאים שלנו. העונה לא הסתיימה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס פרגוסון
צילום: רויטרס
מומלצים