שתף קטע נבחר

רדנאפ מוכן לריאל: "נסים יכולים להתרחש"

למרות ה-4:0 המוחץ לריאל במשחק הראשון, מאמן טוטנהאם דווקא אופטימי לקראת גומלין רבע הגמר: "לא סיפרתי לשחקנים שאף קבוצה לא חזרה מפיגור כזה בצ'מפיונס, הם היו מבקשים לצאת לשופינג"

אחרי ה-0:4 המוחץ של ריאל מדריד על טוטנהאם, גם אוהדי ה'תרנגולים' יודעים כי הסיכוי שקבוצתם האהודה תדיח את האימפריה הספרדית (21:45, שידור ישיר בספורט 5) היא קלושה עד אפסית. המנג'ר הארי רדנאפ, תאמינו או לא, דווקא אופטימי.

 

 

"אנחנו זקוקים לנס, אבל גם נסים יכולים להתרחש", סיפר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש ב'ווייט הארט ליין' מול הבלאנקוס. "אני צופה למשחק גדול, למרות שכולם אומרים שהכל גמור. אל תשכחו שאנחנו ברבע גמר הצ'מפיונס מול ריאל מדריד, בטוח שהאוהדים יהנו".


הארי רדנאפ נכנס למתחם האימונים של טוטנהאם (צילום: EPA)

 

הסטטיסטיקה לפחות לא ממש הולכת עם טוטנהאם. אף קבוצה בתולדות ליגת האלופות לא הצליחה לחזור מפיגור 4:0 ולהעפיל לשלב הבא. רדנאפ נשאל על כך והתבדח:

 "לא סיפרתי את זה לשחקנים. אני יודע שאם הייתי עושה זאת, הם עוד היו מבקשים ממני לצאת לשופינג".

 

ומה חדש בצד המקצועי? ארון לנון, שהחלים ממחלה, חוזר לסגל טוטנהאם, שיצטרכו להסתדר ללא פטר קראוץ' המושעה. "הוא לא הרגיש טוב שוב בשישי ולא שיחק מול סטוק בשבת, אבל יוכל לשחק מול ריאל", הסביר רדנאפ.

 

ז'וזה מוריניו יאלץ גם הוא להסתדר עם סגל לא מלא, כשפפה (מושעה), ליסאנה דיארה, פדרו ופרננדו גאגו (פצועים) ייעדרו. קארים בנזמה, לעומת זאת, חוזר לסגל של הבלאנקוס.

 

  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים