שתף קטע נבחר

נערות: אליצור חולון זכתה בגביע המדינה

בר גילינסקי סיימה עם דאבל-דאבל מרשים (17 נק' ו-17 ריב'), הקבוצה של ויטו גיליץ' גברה 42:48 על גליל עליון בגמר הגדול. עמק יזרעאל זכתה בגביע ילדות דרמטי

48 שעות אחרי ששי דורון ואליצור רמלה הניפו את צלחת האליפות בליגת העל, חגגו גם בנות אליצור חולון זכייה בסרוויס משלהן - בגמר גביע המדינה לנערות א'. החבורה של ויטו גיליץ' גברה 42:48 על הפועל גליל עליון, במשחק המרכזי בערב הגמרים ב'בית מכבי' בראשל"צ.

 

 

בר גילינסקי, שחקנית הקבוצה הבוגרת של המועדון ונבחרת ישראל, הרשימה פעם נוספת, שוב במעמד הבכיר ביותר. גילינסקי סיימה עם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-17 ריבאונדים, כולל שליטה מתחת לסלים במאני-טיים.


שחקניות אליצור חולון והגביע בתמונה למזכרת (צילום: ראובן שוורץ)

 

חולון הוליכה לאורך כל המשחק, אך במחצית השנייה צימקה גליל את הפער בהדרגה. אמה רוזנסטון, עם 5 נקודות רצופות, וליי-אפ של דרור מייברג מזערו עד 42:39, ארבע דקות לבאזר.

 

גילינסקי וקרן מוזס לקחו את האחריות בדקות הסיום, האחרונה אף לקחה ריבאונד חשוב ב-60 השניות האחרונות ודייקה מהקו כדי לקבוע 42:48, שסגר למעשה את הסיפור. גם מייברג (13 נק') ורוזנסטון (11) השלימו עם העובדה: הגביע נוסע לחולון.

 

המשחק שפתח את ערב הגמרים סידר את הדרמה הגדולה מכל. הפועל עמק יזרעאל, ללא המאמן אריאל ירון ששהה עם אשתו בחדר לידה, גברה 55:62 על מכבי ראשל"צ לאחר שתי הארכות. עדן רוטברג הצטיינה עם 23 נקודות, אופיר לביא הוסיפה 16 נקודות ו-7 אסיסטים למנצחות. דאבל-דאבל מפלצתי של ירדן דנן (31 נקודות ו-16 ריבאונדים) לא הספיק לראשל"צ.

 

מכבי רעננה הוכתרה כמחזיקת גביע המדינה לנערות ב', אחרי 50:58 על עמק יזרעאל. מורן ספיר הובילה את המנצחות עם 22.

 

  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקניות חולון והגביע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים