שתף קטע נבחר

בלאט: שביתה? הדבר הכי מטומטם שיכול להיות

מאמן מכבי ת"א התייחס לאיום שירד מהפרק בסכסוך בין השחקנים למנהלת. דייויד בלו לקראת נתניה ביום רביעי: "הבמה הגדולה באירופה, אבל עכשיו מתמקדים בליגה"

במכבי תל אביב ממשיכים לספור את הימים עד לטיפ-אוף בחצי גמר הפיינל פור, ב-6 במאי בברצלונה מול ריאל דמריד, אך בין לבין תקיים הקבוצה של דייויד בלאט מספר משחקים בליגת לוטו, זאת לאחר שאיום השביתה הוסר והליגה תתקיים כסדרה.

 

 

ביום רביעי (18:00, נוקיה, ספורט 5+LIVE, שופטים: ספי שמש, דוד רומנו ואלעד לייבוביץ'), תארח מכבי את ברק נתניה, במסגרת המחזור הלפני אחרון בליגה הסדירה. כזכור, בביקורה הקודם במסגרת הליגה הובסה נתניה ביד אלהו 117:69, ובגמר הגביע התוצאה לא היתה מעודדת יותר - 106:70.


אחרי הפציעה, שחורציאניטיס עשוי לשחק מול נתניה (צילום: דרור עינב)

 

המטרה של בלאט ושות', מעבר להכנות לקראת המפגש מול הבלאנקוס, היא לשמור על השחקנים בריאים עד כמה שניתן. הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס, שנפצע במשחק הליגה בשבת באשדוד עשוי לשחק, זאת לאחר שהפציעה התבררה כלא חמורה והוא יהיה כשיר למשחק.

 

המאמן דייויד בלאט התייחס להחלמתו המהירה של הסנטר היווני: "הוא עדיין לא חזר להתאמן, אך מצב הברך משתפר. אני לא יכול לדעת בודאות אם הוא ישחק או לא - אנחנו רוצים והוא רוצה - אבל נראה איך הוא יקום בבוקר המשחק".


דייויד בלו במפגש האחרון מול נתניה (צילום: אלי אלגרט)

 

על השביתה שבסופו של דבר נמנעה, אמר בלאט: "אין לי אנחת רווחה, כי לא חשבתי לרגע שתהיה שביתה. הדבר הזה היה הדבר הכי מטומטם שחשבתי שיכול להיות. כנראה שכולם קיבלו שכל וראו שאפשר לפתור את הבעיה הזו ואני מקווה שגם בהמשך יידעו לעשות את הדברים בצורה עניינית יותר, מבלי לבזבז את הזמן של כולם".

 

המאמן הצהוב סיכם: "חשבתי שבמשחק האחרון באשדוד, אחרי התחלה לא טובה, בגלל כל מה שקרה, שיחקנו טוב, היינו מפוקסים וחדים.

היו לנו 32 אסיסטים, 107 נקודות, שמרנו בצורה יוצאת מן הכלל במשך שלושה רבעים. אני מקווה שגם מול נתניה נעשה זאת, בלי תירוצים".

 

דייויד בלו אמר ערב המשחק: "בלאט אמור להעביד אותנו קשה באימונים והוא עושה עבודה מעולה בזה. הוא פרפקציוניסט שרוצה לנצח בכל משחק ולהשתפר בכל אימון, אנחנו מעריכים את זה. אני חושב שהשמירה על האינטנסיביות, גם כשאין יורוליג, זה משהו שצריך לבוא מאיתנו. ברור שהיורוליג זו הבמה הגדולה באירופה, אבל עכשיו אנחנו מתמקדים בליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: אלי אלגרט
מומלצים