שתף קטע נבחר

לאונרדו: "אני מאמין במהפך, גם השחקנים"

מאמן אינטר יודע שקבוצתו זקוקה לנס בגומלין מול שאלקה ברבע גמר ליגת האלופות, אחרי שהפסידה 5:2 במשחק הראשון בבית: "סמואל אטו מאמין יותר מכולם, היה נהדר לשמוע את סיפורי הקאמבקים שלו"

בשבוע שעבר הדהימה שאלקה את אינטר עם ניצחון 2:5 באצטדיון סן סירו. מחר (ד') יתמודדו שתי הקבוצות במשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, כאשר הקבוצה הגרמנית שתארח את המשחק נמצאת למעשה עם רגל וחצי בשלב הבא, בו תפגוש את מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי.

 

 

הנראזורי ניצחו אמנם 0:2 את קייבו במשחק הליגה האחרון ושמרו על סיכויים לזכות באליפות איטליה, אבל ספגו שמונה שערים בשלושת המשחקים האחרונים בליגת האלופות ולא מציגים יכולת משכנעת בלשון המעטה.


מי שמאמין לא מפחד. סמואל אטו (AP) 

 

מעמדו של לאנרדו מעורער כידוע בעקבות התבוסות בשבוע שעבר (3:0 למילאן בנוסף להפסד לשאלקה) והחדשה הטובה היחידה במחנה הכחול-שחור היא שובו של וולטר סמואל. הבלם הארגנטיני, אשר נעדר מתחילת העונה בגלל פציעה קשה, נכלל בסגל למשחק. גם סמואל אטו, שכבש עד כה שמונה שערים במפעל ונאבק על מלכות השערים, ימצא אתגר במפגש בגלזנקירשן.

 

המאמן הברזילאי נותר אופטימי: "בתוכי אני מאמין שאפשר לעשות את זה וגם השחקנים מאמינים. אני מרגיש שסמואל אטו מאמין יותר מכולם. יש לו רקורד ארוך של קאמבקים, הוא סיפר לנו הרבה סיפורים על זה בימים האחרונים והיה נהדר לשמוע אותם". כריסטיאן קיבו שהורחק במפגש הקודם ייעדר, ולעומת זאת לוסיו סיים לרצות עונש השעייה וישחק.


אדו. שאלקה פייבוריטית ברורה (AP) 

 

ג'פרסון פרפאן המושעה ייעדר מהרכב שאלקה, אבל הדבר לא מפחית מהמוראל הגבוה בו נמצאים ראול וחבריו. הספרדי כבש במשחק הראשון את שערו ה-70

בקריירה במפעל ליגת האלופות.

 

בלם שאלקה, בנדיקט הואדס, אמר: "צברנו הרבה ביטחון גם בזכות הניצחון שלנו על וולפסבורג בשבת האחרונה. יש לנו את השקט הנפשי הדרוש למשחק הזה. אינטר ינסו לבצע איכשהו מהפך והיכולת של ההתקפה שלהם ידועה".

 

הבלם היווני קיריאקוס פפאדופולוס עשוי לפתוח בחוליית הקישור שיציב המאמן ראלף ראנגניק, בעוד אדו שכבש פעמיים באיטליה יוצב בחוד לצידו של ראול.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים