$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי פנתה לסוכנים. רוצה: בלם וצמד קשרים זרים

הצהובים חזק עם הראש בעונה הבאה: פאביצ'ביץ', סידיבה וראנגלוב יעזבו, הסוכנים קיבלו הוראה למצוא "קשרים קטנים וזריזים". מדוניאנין עשוי להמשיך. מוטי איוניר נפגש עם יעקב בוזגלו, שיבח את מאור

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  12.04.11 - 13:56
איוניר. מתכנן את העונה הבאה
איוניר. מתכנן את העונה הבאה

מכבי ת"א חושבת קדימה ומעלה הילוך בנוגע להכנותיה לעונה הבאה. הקבוצה פנתה לאחרונה למספר סוכנים כדי שימצאו מספר שחקנים זרים חדשים. כרגע נאמר לסוכנים כי הקבוצה מחפשת 3 זרים, כשבמכבי עדיין מקווים כי ניבאלדו, המחזיק בחוזה לעונה הבאה, יוכל לחזור מפציעתו ולשחק. כמו כן, במידה והאריס מדוניאנין יפגין יכולת טובה בחלק האחרון של העונה, הוא יישאר עונה נוספת.

3 הזרים שאמורים לעזוב הם סאבו פאביצ'ביץ', דמיטאר ראנגלוב וג'יבריל סידיבה. לגבי הבלם המונטנגרי הקבוצה לא תממש את האופציה עליו. חוזהו של סידיבה לעונה הבאה נמוך יחסית ובמכבי מוכנים לשאת בעול הכספי, אם לא תימצא קבוצה שתחפוץ בשירותיו. לגבי החלוץ, הוחלט לוותר שלא לחדש את שאילתו מבורוסיה דורטמונד.

הסוכנים שעובדים מול הקבוצה שמעו כי מכבי מחפשת אחר בלם, קשר אחורי וקשר התקפי לקראת העונה הבאה. בין הדרישות שהופנו לסוכנים לגבי איכויות הקשרים, נמסר כי הצהובים מעוניינים ב"שחקנים קטנים וזריזים".

בינתיים, מערכת היחסים בין מכבי ת"א ומשפחת בוזגלו מגיעה לשיאים חיוביים מאז הצטרפות מאור לקבוצה. במהלך האימון היום ניגש המאמן, מוטי איוניר, ליעקב בוזגלו, אביו של השחקן שעמד מחוץ לגדר, לחץ את ידו ואמר לו כי היה מרוצה מיכולת בנו בשבת מול מכבי פ"ת ומהנחישות שהפגין. בשבוע שעבר נפגשו בוזגלו האב ואיוניר פעם נוספת, לפי בקשת בוזגלו. במכבי מספרים כי השיחה הייתה באווירה טובה, וליעקב בוזגלו הובהר עד כמה במכבי מעריכים את בנו ומצפים ממנו להמשיך ולהפגין את היכולת הטובה שהציג במשחקי הנבחרת בפרט ובתקופה האחרונה בכלל.

סידיבה לא התאמן היום לאור המכה בקרסול שספג במחצית הראשונה מול מכבי פ"ת. סידיבה לא צפוי בכל מקרה לפתוח בקישור האחורי מול הפועל ב"ש, וגל אלברמן שישוב מהשעיה בגין צהובים, ייאבק על שני מקומות עם שירן ייני ומושיקו לוגסי הצעיר. גיא סולומון החולה שוחרר. קבוצה של 7 בני נוער מארגןו מכבי אוסטרליה ביקרו במתחם קרית שלום וצפו באימון הקבוצה הבוגרת.

קבוצת ילדים א' של המועדון (שנתון 97) זכו בטורניר ידידות בהשתתפות ב"ש, הפועל פ"ת, מכבי נתניה והפועל ראשל"צ. בגמר ניצחה מכבי ת"א 0:2 את הפועל ת"א.