שתף קטע נבחר

פלקאו מאמן אינטרנסיונל: "רוצה לראות הצגות"

כוכב נבחרת ברזיל בשנות ה-80' חתם לשנתיים במחזיקת גביע הליברטדורס והצהיר: "אני רוצה ללכת במנהרה ולהרגיש שאני עומד ליהנות"

בשנות ה-80 נחשב פאולו רוברטו פלקאו לאחד הקשרים הטובים בעולם. הוא שיחק ברומא, עמה זכה באליפות איטליה ב-1983 והעפיל לגמר גביע אירופה לאלופות (ליגת האלופות במתכונתה הקודמת) כעבור עונה, בה הפסידה הקבוצה בפנדלים לליברפול.

 

 

פלקאו היה אחד מכוכבי נבחרת ברזיל, אשר הלהיבה בכדורגל שוטף ומהנה במונדיאל בספרד 1982. כמאמן הוא לא הצליח במיוחד, וזכור היטב כשלונו כמאמן ה'סלסאו' בקופה אמריקה בצ'ילה 1991.


פלקאו (מספר 15) במדי ברזיל ב-82'. מנסה להלהיב גם כמאמן (גטי אימג'ס) 

 

כעת חוזר האיש לבמה המרכזית של הכדורגל הדרום אמריקני. פלקאו מונה למאמנה של מחזיקת גביע הליברטדורס, אינטרנסיונל, אשר פיטרה בסוף השבוע את מאמנה סלסו רות' בשל התוצאות הלא מספקות.

 

פלקאו חתם לשנתיים והבטיח במסיבת העיתונאים לרגל מינויו כי הוא מצפה משחקניו שיציגו כדורגל התקפי, בדומה לזה אליו התרגל בתקופתו כשחקן.

 

"אני רוצה לראות הצגות ומאמין שנגיע להישגים", אמר. "אני לא רוצה לסבול. משחק התקפי זה לא אומר לשחק בצורה בלתי אחראית ואני סומך על האינטלגנציה של השחקנים שלי. אני רוצה כדורגל קליל, רוצה ללכת במנהרה ולהרגיש שאני הולך ליהנות".

 

באינטרנסיונל משחק הקשר הארגנטיני אנדרס ד'אלסנדרו, ולצידו מופיע הקשר רפאל סוביס, ששיחק בעבר בליגה הספרדית עת לבש את מדי בטיס. משחקו הראשון של פלקאו כמאמן הקבוצה יהיה בשבת נגד סנטה קרוז, ברבע גמר הסיבוב השני של ליגת הגאוצ'וס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
רפאל סוביס, אינטרנסיונל
צילום: איי פי
מומלצים