שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם: "המשחק מול ק"ש - כמו גמר גביע"

דריכות גבוהה בקבוצה של רוני לוי לקראת המפגש מול היריבה מהצפון, אשר עשוי לקבוע אם תשחק בפלייאוף התחתון. עידן טל, תומר בן יוסף ומשה בן לולו צפויים להמשיך בעונה הבאה. ארקדי גאידמק יגיע לטקס הרמת הכוסית לפסח

כוננות עליונה בבית וגן. שחקני בית"ר ירושלים חזרו היום (ג') להתאמן, לקראת המשחק החשוב בשבת מול עירוני קריית שמונה, אותו מגדירים בבירה כ'גמר גביע', לא פחות.

 

 

כבר היום דאגו בבית"ר להבהיר לשחקנים את חשיבות המשחק. באימון הבוקר אמרו אנשי הצוות המקצועי לשחקנים: "בשבת אנחנו נכנסים לארבעת הימים החשובים ביותר של העונה, בהם נשחק מול קריית שמונה במחזור האחרון של הליגה. המשחק יקבע אם נהיה בפלייאוף התחתון ונצטרך להילחם על ירידת ליגה או לא, ושלושה ימים אחר כך נשחק מול הפועל ת"א בגביע".


שחקני בית"ר באימון (צילום: אסף שקד, בית"ר ירושלים) 

 

בבית"ר הדגישו כי הקבוצה לא תסתמך על התוצאות שישיגו הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד או הפועל פ"ת, אלא תבוא לנצח את קריית שמונה ולהבטיח מקום בפלייאוף האמצעי.

 

כדוגמא לווינריות אותה רוצים בבית"ר לראות מהשחקנים, סיפרו בקבוצה לשחקנים כי בעונת 08-09 ירדה קריית שמונה לליגה השנייה אחרי שהפסידה למכבי פ"ת במחזור האחרון, למרות שעבור המלאבסים המשחק לא היה חשוב כלל והם סיימו אז במרכז הטבלה.


גאידמק בביקורו האחרון בבית וגן לפני כשלוש שנים (צילום: דודי ועקנין) 

 

מי שהדריך באותו המשחק את הקבוצה מפ"ת היה לא אחר מאשר רוני לוי, שביקש מהשחקנים אז לעלות ולתת את הכל, מבלי לחשוב על היריבה שעלולה לרדת ליגה. השאלה כעת היא האם רן בן שמעון וקריית שמונה יחזירו לבית"רים בנקמה ספורטיבית משלהם, שתשלח את בית"ר למאבקי התחתית, או שהגישה של רוני לוי תנצח שוב.

 

אם תצליח בית"ר להשיג את המקום בפלייאוף האמצעי, יתחילו בקבוצה בבניית העונה הבאה מוקדם מהצפוי. מספר שחקנים שמסיימים חוזה בסיום העונה כבר קיבלו מהצוות המקצועי או מהנהלת הקבוצה את המסר כי המאמן מעוניין להחתימם לעונה נוספת. בין השמות בהם מעוניין לוי נמצאים הקשר עידן טל, הבלם תומר בן יוסף והחלוץ משה בן לולו.


בתוכניות של רוני לוי לעונה הבאה, תומר בן יוסף (צילום: יועד כהן)

 

ביום שישי הקרוב תקיים בית"ר את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד חג הפסח. לטקס, שייערך במגרש האימונים בבית וגן, יגיע גם הבעלים ארקדי גאידמק, לו

תהיה זו נוכחות ראשונה במתקן האימונים מאז ספטמבר 2008. מיד לאחר הטקס ייצאו השחקנים צפונה לקראת המשחק מול קריית שמונה.

 

הקבוצה הודיעה היום לאוהדיה כי הקמפיין בו בוחרים האוהדים את החולצה אותה ילבשו השחקנים בעונה הבאה ימשיך עד ה-28 באפריל. האוהדים מצביעים באתר הרשמי של המועדון, כאשר נכון לעכשיו החולצה בעלת הפסים מובילה בסקר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים