$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מכבי שונה, לא התחלתי בהכנות לקראתה"

מאמן ריאל לקראת היריבה בפיינל פור היורוליג בתחילת החודש הבא בברצלונה: "אני מאמן כחודש בלבד, בלאט זכה בהכל. מכבד אותם מאוד". הצהיר: "מדריד זו הקבוצה של מסינה. סיינה מפתיעה"

אייל גרוסברד  12.04.11 - 08:43
מולין. יש כבוד

שלושה שבועות וחצי לפני שריקת הפתיחה למשחק בין מכבי תל אביב לריאל מדריד בפיינל פור היורוליג, מודה מאמן הבלאנקוס, עמנואלה מולין, כי הוא עדיין לא החל בהכנות הטקטיות למשחק הגדול ביותר שלו בקריירה.

  • פיינל פור היורוליג ב-6 וב-8 במאי: שידורים ישירים כאן באתר

מולין האיטלקי, שהחליף את אטורה מסינה על הקווים לאחר התפטרותו המפתיעה של המאמן ערב פתיחת סידרת ההצלבה מול ולנסיה, העניק ראיון ל"לה רפובליקה" האיטלקי, בו התייחס לצהובים: "יש לי המון כבוד כלפי מכבי תל אביב. אני חייב ללמוד אותם ואת השיטה שלהם העונה. הם מאוד שונים מאיתנו האירופים, וניתן לראות את זה דרך המאמן שלהם, דייויד בלאט והדרישות שלו. מה אני יכול לומר? אני מאמן ראשי רק חודש והוא כבר זכה בכל התארים".

 

מולין זכה למחמאות רבות על הישגו האחרון - הצעדת ריאל מדריד לניצחון ראשון אחרי 1079 ימים מול ברצלונה בקלאסיקו של הכדורסל הספרדי. עם זאת, כעת הוא צריך להתמודד עם חוסר וודאות מסויימת לאור פציעתו של סרחיו יול, כוכב ריאל שייעדר לפחות שלושה שבועות ואמור להיות כשיר רק ערב המשחק מול מכבי.

 

למרות שהכריז לפני ימים אחדים כי ריאל היא הסינדרלה במשחק מול מכבי ובפיינל פור בכלל נשמע מולין שונה הפעם: "סיינה היא המפתיעה מבין ארבע הקבוצות, לא בגלל שהגיעה לפיינל פור אלא בגלל העונה שהיא עברה. היא איבדה את טרל מקנטייר שהיה המוח שלה וסבלה מפציעת מחליפו, בו מקאלב. היא גם שיחקה ללא רומיין סאטו ובנג'מין אזה ופתחה את ההצלבה עם השפלה מול אולימפיאקוס. הדבר הגדול בה היא שהגיבה מיד והוכיחה חוזק פיזי ומנטלי".

 

מולין דאג להדגיש כי למרות השינויים שביצע ברוטציה של ריאל בהשוואה לתקופת מסינה, זו עדיין הקבוצה אותה בנה ויצק מורו ורבו: "זו הקבוצה של אטורה. דיברתי איתו אחרי שעלינו לפיינל פור והוא החמיא לנו על ההישג. אני  מאוד שמח שעלינו לפיינל פור בברצלונה וגאה להוביל קבוצה שרוצה להוכיח את עצמה. ריאל מדריד חייבת תמיד להתחרות בטופ".