שתף קטע נבחר

הפח עובר מהפך: משליכים את הזבל בסטייל

דוושות מתוחכמות, עין אלקטרונית או פתח פרפר – האנושות התקדמה אל המאה ה-21 ואיתה גם פחי האשפה. החברות מציעות מוצרים מעוצבים מחומרים מתקדמים. וכן, יש גם עם תמונה של ג'סטין ביבר. המחירים: מ-9 שקלים ועד לפחי יוקרה ביותר מאלף שקל. סקירה - רגע לפני ניקיון הפסח

פחי האשפה יצאו בשנים האחרונות מחוץ לארונות המטבח ותפסו את עינם של המעצבים. את מקומו של הפלסטיק והפח תפסו חומרים מתקדמים כמו נירוסטה וציפויי אמייל והמכלים זכו לחיפויים פנימיים ולעיצוב חיצוני מדוקדק. הירידה לפרטים הביאה לתכנון פחים ייעודיים, כמו הפח הנצמד שתוכנן להתלבש מתחת למשטח העבודה כדי לקלוט ישירות את הפסולת.

 

 

המכסים, מאפשרים פתיחה בדרכים שונות, כגון פתח פרפר הנפתח ככנפיים לשני הצדדים ופתח עגול מתנועע הנפתח בנגיעה קלה וחוזר למקומו. בנוסף, שוכללו הפחים בדוושות מתוחכמות ואף בעין אלקטרונית. יצאנו לבדוק מי מציע מה?

 

יעד פרזול מציעה פחים מעוצבים ופתרונות לאשפה ביתי. בין היתר מציעה החברה פחים שפועלים לפי עקרונות המחזור ופחים שכוללים דוושות מתוחכמות, עין אלקטרונית עם מכסה אוטומטי מתרומם, פתח פרפר ופתח מעגלי שנפתח בנגיעה קלה ועוד.

 

כתר פלסטיק מציעה מגוון רחב של פחים בשלל צורות, גדלים וצבעים למטרות שונות. הפחים מגיעים עם מנגנוני פתיחה, כגון פח פדל, פח נשלף, פח עם פתח דחיפה. ב-80 שקל תוכלו לרגוש פח נשלף 20 ליטר דמוי מתכת שאינו נשרט או מחליד. להשיג ברשת חנויות כתר ברחבי הארץ, הום סנטר, אייס ובחנויות המובחרות 

 

פייסטה לצעצועים מציעה פח עם דמותו של ג'סטין ביבר במחיר 40 שקל. להשיג ב"פייסטה " שד' הסנהדרין 3 א"ת יבנה טל. 08-9432006

 

צילום: מירב בסון

 

DOMO מציעה פח עם דוחסן שמקטין עד כפליים את קיבולת האשפה (40 ליטר) וכולל מכסה פטנט מסיליקון שמחליף את שקית האשפה. מחיר: 1,299 שקל. להשיג ברשת DOMO ובסניפי dm בטיב טעם.

 

דה קוק סטור מציגה פח דוושה של Simplyhuman. המכיל 30 ליטר עם אחריות ל-10 שנים. מחיר: 736 שקל.

 

מקס סטוק מציגה קו פחי אשפה וסלי כביסה מעוצבים, במגוון גדלים, צבעים וחומרים. טווח מחירים מ-10 שקלים. סט שני פחי פלסטיק בשלושה גדלים: 120 שקל.

 

מרכז העיצוב פנלופה בעין ורד מציע קופסת אבקת כביסה מעוצבת בגזרה מלבנית, בתוספת ידית אחיזה וכוס מדידה תואמת. להשיג בגווני אמייל בשני גדלים לבחירה. מחירים: 145-85 שקל. לפרטים נוספים: 7962167- 09

 

רשת הסטוק מציעה פחים במחירים של 15 שקל ומעלה.

 

בית העיצוב ספדה מציג קולקציה של פחים מתכתיים בציפוי כרום לבית ולמשרד. מחירים: החל מ-1,800 שקל. להשיג בהאנגר 1 נמל תל אביב.

 

טורקיז האוס מציעים פחים ממתכת עם רגלית בסגנון רטרו בשלל גדלים וצבעים. מחיר: החל מ-80 שקל. מושב בני דרור טלפון: 077-5100371 www.turkizhouse.co.il.

 

טורקיז בית יצחק מציעים פח לניירות עשוי מניירות מגזינים ממוחזרים. מחיר: 160 שקל. מושב בית יצחק, טלפון 09-8612128, www.turkiz.net

 

איקאה מציעה מבחר פחים לצרכים שונים החל מ-9 שקלים. פחים מאל חלד החל מ-65 שקל ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פחים מפלסטיק כתר פלסטיק
צילום: יונה שליי
כתר פלסטיק
צילום: יונה שליי
פח ג'סטין ביבר בפייסטה
צילום: שחר בורק
איקאה פח אל חלד
מומלצים