$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניסן יחזקאל חתם בראשל"צ לעונה נוספת

המאמן שמוביל את הקבוצה לצמרת הליגה הלאומית: "מודה על האמון, אפשר לעלות לליגת העל ולהוות גורם"

זיו אברג'יל  12.04.11 - 10:32
יחזקאל (מגד ג'וזני, וואלה). נשאר
יחזקאל (מגד ג'וזני, וואלה). נשאר

ניסן יחזקאל חתם הלילה על חוזה לעונה נוספת כמאמן עירוני ראשון לציון מצמרת הליגה הלאומית. בהנהלת הקבוצה מרוצים מעבודתו של המאמן ומעוניינים לראותו על הקווים בעונה הבאה ללא כל קשר לשאלה האם הקבוצה תצליח להעפיל לליגת העל בתום העונה. בפגישה נכחו יחזקאל וסוכנו, ירון גלעדי, ואחד מבעלי ראשל"צ, רביב ספיר.

בעונה שעברה הדריך יחזקאל את בני לוד כחצי עונה כמאמן ראשי והשאיר אותה בליגה. קודם לכן אימן עם ערן קוליק את בני סכנין.  "אני שמח להמשיך במועדון ורוצה להודות לבעלים רביב ספיר ורון חדד על האמון שנתנו בי העונה ובעונה הבאה, זאת ללא קשר לזהות הליגה בה נשחק", אמר יחזקאל לאתר ערוץ הספורט, "אני מקווה ומאמין שנהיה ביחד בעונה הבאה בליגת העל. יש בראשון לציון פוטנציאל גדול ואת כל התנאים להתברג בליגת העל ולהוות בה קבוצה משמעותית".

 

ראשון לציון נמצאת בתקופה מצוינת כשהקבוצה השיגה שישה ניצחונות משבעת משחקי הליגה האחרונים, והיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה המוביל בסוף העונה אל המבחנים מול הקבוצה במקום הארבעה עשר בליגת העל. אין ספק כי אם ראשון תמשיך ביכולתה הנוכחית, לאחר הקיזוז היא אף תוכל להתמודד על אחד הכרטיסים המובילים ישירות לליגת העל.