$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

היעד הבא של מכבי ת"א: פיראס מוגראבי

פרסום ראשון: הצהובים ממשיכים לסמן שחקני רכש פוטנציאליים, כשעל הכוונת נמצא הסקורר המבטיח של הנבחרת הצעירה. למוגראבי בן ה-19, שכבש העונה 3 שערים ובישל עוד 4, יש חוזה לעונה נוספת

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  12.04.11 - 10:20

מכבי ת"א עוד נלחמת העונה על הכרטיס לאירופה, אבל כל זה לא מפריע לצהובים להמשיך ולהכין את הקרקע לעונה הבאה. המאמן מוטי איוניר כבר נפגש בשבוע שעבר עם הבעלים מיטשל גולדהאר בקנדה, וכעת מתחילים להיחשף השמות שנמצאים על הכוונת שלו. לצד אלו שכבר פורסמו, הבוקר (שלישי) נודע לאתר ערוץ הספורט כי הצהובים סימנו גם את פיראס מוגראבי, חלוצה בן ה-19 של מכבי נתניה.

יש לציין כי איוניר מכיר את מוגראבי היטב עוד מימיו כמאמן נבחרת הנערים, כאשר לפני שלוש שנים נבחר החלוץ לשחקן המצטיין של ישראל בטורניר החורף, תחת מאמן מכבי הנוכחי.

מוגראבי בן ה-19, חלוץ הנבחרת הצעירה, הפך העונה לשחקן הרכב קבוע בנתניה. עד כה הספיק לכבוש שלושה שערים, שניים מול אשקלון ואחד מול מכבי פ"ת, ובנוסף לרשום עוד 4 בישולים. בסך הכל פתח מוגראבי ב-27 משחקים העונה.

מדיניות הרכש של הצהובים לעונה הבאה, כך על פי המסתמן, היא לרכוש שחקנים צעירים מבטיחים. בין השמות שהוזכרו בהקשר של מכבי ת"א ניתן למצוא בין היתר את אושרי רואש מהפועל חיפה וישראל זגורי מהפועל פ"ת.

חשוב להדגיש כי מוגראבי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בנתניה, מה שאומר שאם הצהובים אכן יחליטו להביאו הם יצטרכו לשלם פיצוי כספי עבורו.