שתף קטע נבחר

ארסנל: עימות קשה בין ואן פרסי לאבו דיאבי

ההולנדי גער בקשר הצרפתי בגלל כרטיס צהוב מיותר שספג בניצחון 1:3 על בלקפול, שחקני הקבוצה נאלצו להפריד בין השניים: "הוא צרח עליו כמו משוגע"

ארסנל ניצחה ביום ראשון האחרון את בלקפול 1:3 בפרמייר ליג, אבל העניינים לא התנהלו בשקט בקבוצה של ארסן ונגר. עיתוני אנגליה דיווחו הבוקר (ג') על עימות קשה שהתנהל בחדר ההלבשה בין החלוץ רובין ואן פרסי לקשר אבו דיאבי.

 

 

סמוך לסיום המחצית הראשונה, בעת שהתותחנים הוליכו 0:2, בעט אבו דיאבי בכדור לאחר שריקה של השופט וספג כרטיס צהוב. ההולנדי כעס על כך וגער בו.


"הבהיר שהשחקנים לא יכולים לטעות", ואן פרסי (גטי אימג'ס) 

 

ואן פרסי זכר כיצד הורחק הקשר במשחק נגד ניוקאסל בחודש פברואר, דבר שגרם לקבוצה לאבד יתרון בן ארבעה שערים. 

על פי העדויות, העימות בין

השניים גרם לכך שחבריהם לקבוצה נאלצו להפריד בינהם. "אף אחד לא שכח את מה שקרה נגד ניוקאסל, ואן פרסי צרח עליו כמו משוגע בגלל הצהוב הטפשי", צוטטו עדי ראייה למקרה. "בדרך כלל שקט בחדר ההלבשה, אבל השחקנים יודעים שאסור להם לעשות טעויות ו-ואן פרסי הבהיר זאת היטב".

 

השוער הפולני ווייצ'ק שצ'זני החלים מפציעה באצבעו וצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב נגד ליברפול ביום א', במקום יינס להמאן בן ה-41 שחזר לשחק במשחק האחרון אחרי היעדרות של שנה. התותחנים, אשר מדורגים במקום השני במרחק של שבע נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, אמורים להתמודד נגד השדים האדומים ב-1 במאי.

 

הכישרון האנגלי העולה, ג'ק ווילשייר, אמר: "אם ננצח את שני המשחקים האלה יש לנו סיכוי לזכות באליפות. אנחנו חייבים להשיג שלוש נקודות בכל משחק. כל הזמן יש עלינו לחץ".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבו דיאבי
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים