$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סל הקניות: דמארי, בן חיים, עזרא ועותמן

גם ביטון ודהאן ברשימה שהכין בעלי הפועל לפני הפגישה עם גוטמן. בכיר: "יפה שיש שמות, אבל זה הזוי כי עוד לא ידוע מי יהיה הבעלים. עדיף לטביב להיפגש עם מוני מאשר לזרות חול בעיני האוהדים"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  11.04.11 - 21:46

איתי שכטר, גילי ורמוט, ערן זהבי, וינסנט אניימה ודני בונדר עשויים לעזוב את הפועל תל אביב בתום העונה הנוכחית, אבל לאלי טביב יש כבר תכנית מגירה. עומר דמארי וטל בן חיים ממכבי פ"ת, חן עזרא ממכבי נתניה, עלי עותמאן ממכבי חיפה, לירוי צעירי מבני יהודה, דודו ביטון משרלרואה ורפי דהאן מהפועל פ"ת. זו רק חלק מהרשימה אותה הכין הבעלים שייפגש ביום שלישי עם הצוות המקצועי.

חשוב לציין כי בהפועל פסימיים לגבי צירופם של דמארי ובן חיים ממלאבס, זאת בשל העובדה ששני השחקנים מחזיקים בחוזה עד 2013 דבר שיגרום לעמוס לוזון לבקש עליהם סכומים גבוהים ביותר.

"זה יפה שיש רשימה של שמות, אבל קצת הזוי שלא ידוע מי יהיה הבעלים של הקבוצה, ושהצוות המקצועי לא חתום", אמר בכיר במועדון. כפי שפורסם אתמול כאן באתר, לפגישה לא זומנו האחים מוני ומשה הראל. מוני הראל אמר לאתר ערוץ הספורט: ""שמעתי על הפגישה הזו, אבל אני לא מעוניין להגיב".

במועדון סבורים כי טביב מתנהל לא נכון וכי לפגישה אין כלל שיניים: "עדיף לאלי טביב להיפגש קודם עם מוני הראל מאשר לזרות חול בעיני האוהדים".

טביב ניסה בימים האחרונים להציע חוזה לדני בונדר, אך המגן מסרב לחתום ולא הסכים לשמוע על סכומים. אביו של בונדר אמור לצאת בסופ"ש לרוסיה כדי לראות את התנאים במועדון וולגה ניג'ני נובוגראד, מוליכת הטבלה אחרי ארבעה מחזורים. זהבי ממשיך לומר לחבריו כי סיכם את תנאיו בספורטינג ליסבון וכי הוא מחכה לסוף העונה על מנת לחתום רשמית על החוזה.