$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"בתחילת העונה אמרתי שנידפק מהקיזוז"

חיפה פתחה פער אך הקשר יודע מה הולך לבוא: "מקווה שלא נפשל". לוי: "איבוד האליפות לא מלווה אותי". השחקנים חגגו יום הולדת לשחר ובנאדו אמר: "רוצים להחזיר לך". הנשיא: "תזכרו שזה לא נגמר"

תומר לוי
תומר לוי  11.04.11 - 22:12

בעשור הקודם מכבי חיפה היתה ללא ספק הקבוצה המצליחה ביותר בארץ, כאשר זכתה בחמש אליפויות ובנוסף היתה לישראלית הראשונה אי פעם שמעפילה לליגת האלופות. בעונה שעברה הירוקים איבדו את התואר ממש בדקה ה-90 של העונה ואם הדבר יקרה גם השנה, מכבי חיפה תהיה מועמדת רצינית לתואר המפוקפק - "הלוזרית הגדולה של העשור".

שחקניו של אלישע לוי סיפקו הערב (שני) יכולת נהדרת בקרית אליעזר שאיפשרה להם לנצח 2:3 את הפועל קרית שמונה (אחד המשחקים הטובים ביותר העונה בליגה) ולהגדיל את הפער מהפועל תל אביב ל-7 נקודות. אז נכון שהקיזוז יעבוד שוב לרעתה של סגנית האלופה, אך האם הברק יכול להכות פעמיים? בכרמל מקווים שלא.

בסיום המשחק השחקנים חגגו בחדר ההלבשה והרימו כוסית לכבוד יום ההולדת של יעקב שחר. אריק בנאדו בירך את הנשיא ואמר: "אנחנו רוצים להחזיר לך על מה שקרה אשתקד". שחר ענה: "תודה על הברכות ועל הניצחון, אבל חשוב שתזכרו שזה עוד לא נגמר".

"היה משחק קשה נגד קבוצה מאוד חזקה", אמר בסיום ליאור רפאלוב שכבש את השני ובישל את השלישי. "הראנו אופי. ידענו לחזור מהר מפיגור ולנצח. הניצחון היה חשוב במיוחד אחרי ההפסד של הפועל. קצת מבאס כל הקיזוז הזה כי הכול פתוח. כבר בתחילת העונה אמרתי ששוב נידפק מהקיזוז. נצטרך השנה להישאר מרוכזים עד הסוף".

"כולם חוזרים עכשיו מפציעות ואני מקווה שכולם בפלייאוף יגיעו מוכנים ושלא נפשל כמו שקרה בשנה שעברה", הוסיף הקשר. "אנחנו בקו עלייה והפועל תל אביב בקו ירידה. המשחק נגד הפועל רק בעוד שלושה שבועות וכל משחק מבחינתנו הוא גמר גביע".

גם המאמן אלישע לוי התייחס לקיזוז שעומד לבוא: "יש קיזוז וזה מוריד 50 אחוזים והכל הופך לאפשרי. יש לנו ספסל יותר עמוק השנה ולקחנו שחקנים צעירים כמו אזולאי וגדיר שנותנים לנו עומק. עוד שבוע-שבועיים שהשחקנים יחזרו לכושר, יהיה לנו יותר עומק בישורת האחרונה. אנחנו מפוקסים עד הרגע האחרון כדי שלא יקרה את מה שקרה בשנה שעברה".

"איבוד האליפות? זה לא מלווה אותי בכל אימון כי זה היה מזמן", הוסיף מאמן הירוקים. "היו כאלה שהספידו אותנו ואמרו שלא נהווה פקטור ואמרנו במסיבת העיתונאים הראשונה שנהיה פקטור. כדורגל זה דבר מאוד נזיל, אבל נעשה כל מה שצריך".