$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:3 לליברפול על סיטי, שער בכורה לקארול

החלוץ, שעלה הון תועפות, החל לפרוע שטרות דווקא מול המיליונרים. טבס נפצע, קאוט ושער עצמי השלימו הצגה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.04.11 - 23:35
קארול, מתחיל לפרוע שטרות (gettyimages)
קארול, מתחיל לפרוע שטרות (gettyimages)

35 מיליון ליש"ט שלף ג'ון הנרי מהארנק כדי להביא את אנדי קארול מניוקאסל לליברפול בינואר. כמעט שלושה חודשים חלפו מאז וחלוץ העתיד של נבחרת אנגליה החל לפרוע שטרות דוקא מול המיליונרים של מנצ'סטר סיטי. המרסיסיידרס דרסו את התכולים, השחקן כבש שער בכורה במדי האדומים.

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 0:3
זה נראה היה כמו ההזדמנות האחרונה של רוברטו מנצ'יני וחניכיו להישאר במירוץ האליפות, לפחות עד הדקה ה-13. ראול מיירלש מסר לרחבה ואנדי קארול המשיך לפינה השמאלית התחתונה של ג'ו הארט את ה-0:1. שער ראשון לחלוץ במדי האדומים מאז הגיע כתקווה הגדולה לשיקום בינואר.

שלוש דקות חלפו ושאיפות הקאמבק של סיטי, שגם כך הגיעה בלי מיקה ריצ'ארדס וג'רום בואטנג הפצועים, ספגו מכה ניצחת. קרלוס טבס, הקפטן והשחקן היעיל ביותר של התכולים, נפצע והוחלף במריו באלוטלי הבעייתי.

בדקה ה-34 הגיע השער השני. פאביו אורליו בעט, וינסנט קומפאני עצר ודירק קאוט הקטלני נעץ את ה-0:2 של המארחים. דקה ו-34 שניות חלפו והסיפור נחתם. מיירלש שוב הגביה לרחבה, קארול זינק לכדור והלחיץ את קומפאני, שנגח לשערו שלו ומנע מחלוץ ליברפול צמד בכורה.

לואיס סוארס הנפלא וקאוט המשיכו להלחיץ את האורחים, שפשוט לא מצאו מענה לאינטנסיביות של האדומים. ניצחון שלישי לליברפול בארבעת המחזורים האחרונים, סיטי עדיין במרחק 13 נקודות מתחת למוליכה והיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. והתחושה העגומה מורגשת היטב עוד לפני שמזכירים שטבס בספק לדרבי בחצי גמר הגביע בשבת.