$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן שמעון: מצטער אך שיחקנו כמו מטומטמים

מאמן קרית שמונה לא חסך ביקורות מחניכיו אחרי ה-3:2 למכבי חיפה: "מרגע שהובלנו, איבדנו את כל החשיבה והסדר". עמאשה: "אני מתמקד במאבק על כרטיס לאירופה"

תומר לוי
תומר לוי  11.04.11 - 22:43

קרית שמונה אמנם לא הפסידה העונה להפועל תל אביב ולמכבי תל אביב, אבל כנראה שיש סיבה לכך שמכבי חיפה מוליכה את ליגת העל. כמו בסיבוב הראשון (0:1 מפנדל של יניב קטן), גם הפעם ניצחו הירוקים את החבורה המלהיבה של רן בן שמעון ושמרו על פער בטוח בפסגת הטבלה, רגע לפני מחזור הנעילה של העונה הסדירה.

וזה לא אומר שהיה לאלישע לוי וחניכיו קל בקרית אליעזר בדרך לניצחון 2:3 על ק"ש. בדקה ה-38 פרץ טאלב טוואטחה בצורה נהדרת באגף שמאל ומסר למרכז, שלומי אזולאי הציב את הירוקים ביתרון. דקה להפסקה היה זה וויאם עמאשה שאיזן בנגיחה אחרי בישול של עדי אלישע.

שש דקות אחרי ההפסקה הושלם מהפך ראשון. עמאשה עבר שלושה שחקנים ובעט לקורה, ברק בדש המשיך מקרוב לרשת החשופה. בדקה ה-59 הגיע תורה של חיפה להשוות. אזולאי מסר לליאור רפאלוב, שמסף הרחבה הכניע את גיא חיימוב. רפאלוב היה גם זה שסיפק מסירה נפלאה לעבר תומר חמד, שהשלים מהפך שני ואחרון במפגש.

מכבי חיפה פתחה פער של 7 נקודות מהפועל ת"א מחזור לסיום העונה, בעוד שקרית שמונה עדיין יכולה להגיע לפלייאוף מהמקום השלישי, למרות שהפסידה לראשונה אחרי ארבעה מחזורים.

"עד ה-1:2 שיחקנו כמו קבוצה חכמה ולא השתוללנו יותר מדי. מהרגע שהובלנו איבדנו את כל החשיבה והסדר שלנו", אמר רן בן שמעון בסיום, ולא חסך ביקורות מחניכיו: "זה קורה והיה קשה להעביר הוראות מול 14,000 צופים, השחקנים התלהבו ואני מצטער להגיד, שיחקנו כמו מטומטמים".

"יש לי הרבה כעס, זה מרגיז אותי, זה לא אופייני לקבוצה", הדגיש המאמן. "זה לא רק משחק ההגנה, אלה החלטות הגרועות שלקחנו והעובדה שהיינו מאוד חשופים. אני מאוכזב מחד, מצד שני אני חושב שאנחנו שותפים להצגות כדוגל. לא באנו להעביר זמן או להתגונן, לא נתתי לשום שחקן לחשוב כך".

כשנשאל לגבי העונה הבאה והשמועות שיאמן את מכבי חיפה, אמר בן שמעון: "זה לא פייר כלפי השחקנים שיהיה מאמן שמתעסק בעונה הבאה. אני חושב שמחשבות על קבוצות אחרות מאוד מחלישות ואני לא רוצה ששום דבר יחליש אותנו".

"השחקנים שלי עושים עבודה נפלאה השנה וקשה לבוא שבוע אחרי שבוע ולעשות את זה", הוסיף המאמן. "העונה עוד ארוכה, יש לנו כמה משחקים שאנחנו צריכים להחזיר. כדי להפוך את העונה הזו מטובה לחלומית, צריך להמשיך אותה".

"הראש בראש בין חיפה להפועל הוא לא בין הקבוצות אלא בתוך הקבוצות", ניתח בן שמעון. "מי עדיפה? נראה לי שמכבי חיפה. ראיתי את הספסל שלהם והרבה שחקנים שלהם חוזרים למאני טיים. היא מועמדת יותר ראויה כרגע, אבל אל תספידו את הפועל".

"הובלנו 1:2 והיינו צריכים לשמור על זה עוד קצת", אמר עמאשה, שכבש את השער הראשון של ק"ש והיה מעורב בשני. "מכבי חיפה זה מכבי חיפה והם ניצחו. מה יהיה איתי בשנה הבאה? קודם כל אני מתמקד במאבק על הכרטיס לאירופה של קרית שמונה".

"מכבי חיפה שיקחה כדורגל מצוין וכשהובלנו עשינו מספר טעויות", הודה גם יניב לביא. "רצינו מאוד לקחת את המקום ה-3 ולא הצלחנו. להבקיע שני שערים בקריית אליעזר זה לא דבר פשוט, אנחנו עם הפנים קדימה. רצינו מאוד להפתיע פה, אבל לא היינו מספיק טובים".