$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בחיפה פותחת פער 7: 2:3 אדיר על ק"ש

חתיכת משחק גדול ראינו בקרית אליעזר. אזולאי כבש ראשון, עמאשה ובדש הפכו. אז התעורר רפאלוב והפך שוב עם שער ובישול ענק לחמד. אלישע לוי יכול להיות שמח. הוא לא מוביל רק בנקודות, גם בכדורגל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.04.11 - 22:52

בעונה שעברה מכבי חיפה הגיעה לסיום הסיבוב השני עייפה, סחוטה ועם פער של 6 נקודות במקום 12. העונה, אחרי כל העזיבות, הפציעות ומה לא היא יכולה וצריכה להגיע לסיום הסיבוב השני עם פער של 7 נקודות ויתרה מכך, אחרי שרק הערב (שני) הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה בכל העונה. איך זה בשביל הפקת לקחים? 2:3 מעולה רשמה סגנית האלופה על הפועל קרית שמונה בקרית אליעזר ושלא תטעו, זה היה הרבה יותר מעולה ממה שהתוצאה מעידה. חניכיו של אלישע לוי עלו למפגש מול קבוצה מצויינת שנמצאת בתקופה מצויינת, ללא חמישה שחקני הרכב, כבשו שער יתרון, ספגו שניים ואז פשוט סיפקו את 40 הדקות הכי משובחות של כדורגל שראינו העונה בליגת העל. כולל הפועל תל אביב בשיאה. כולל הכול.

זה התחיל דווקא בינוני אבל בדקה ה-38 טאלב טוואטחה גרם ל-10,000 צופים לומר סימולטנית 'מסיללה מי?' עם פריצה אדירה שהסתיימה בשער יתרון של שלומי אזולאי. עוד לפני ההפסקה הגבהה מדוייקת של עדי אלישע הסתיימה בשוויון של וויאם עמאשה ובדקה ה-51 החלוץ הנפלא הזה (מתי פעם אחרונה ראיתם שחקן שב אחרי פציעה של 4 חודשים וחוזר כמעט אוטומטית ליכולת שלו לפניה?) השלים את המהפך סלאלום ענק שהסתיים בדחיקה של ברק בדש ממטר. משם והלאה, החל המופע הירוק בניצוחו של ליאור רפאלוב. בדקה ה-59 הוא שלח טיל לרשת של חיימוב, חמש דקות לאחר מכן פאס עומק ענק שלו הסתיים בעשירי העונה של חמד ועד לסיום הוא ושאר החיפאים החמיצו עוד שלושה שערים בטוחים לפחות.

אז מה יש לנו? פער 7 נקודות בצמרת, פער ששווה לא פחות מכך ביכולת ועוד עונה שכתוב עליה אליפות של מכבי חיפה. מכאן והלאה רק הקיזוז יכול לשנות אבל אם הפועל ת"א תמשיך להראות כך גם הוא לא ישנה. ראוי לציין שאם הקבוצה של גוטמן תשכיל לנצח את ר"ג במחזור הבא וחיפה תעשה את העבודה בקופסא מול נתניה, הפער יתקזז מ-7 נקודות ל-3 (כי הפועל תרד מ-65 נקודות ל-33 ואילו חיפה תרד מ-72 ל-36) והאדומים יישארו בטווח סביר אבל במצב הנוכחי קשה לראות אותם מנצחים שוב בקרית אליעזר. ומה עם קרית שמונה? היא תחכה להפסד או תיקו של מכבי ת"א מול ב"ש כדי לנצח את בית"ר ולתפוס את המקום השלישי ברגע האחרון. אם לא, אל תדאגו לחבר'ה של בן שמעון, הם טובים מדי בשביל להישאר מתחת לחבורה העייפה של מוטי איוניר עוד הרבה זמן.

מהלך המשחק
כבר בדקה ה-1 סיידו יא יא ניסה להפתיע מ-16 מטרים אך הכדור הורחק על ידי ההגנה הצפונית. 7 דקות לאחר מכן, גאדיר נפל ברחבה אחרי מאבק עם גרזיצ'יץ', אבל מנשה משיח לא קנה את זה. בינתיים היו יותר כרטיסים צהובים מהזדמנויות אחרי שאריק בנאדו ועדי אלישע ראו את הכרטיס בשלב מוקדם של המשחק.

בדקה ה-27 אייל משומר הגביה מאגף ימין אבל תומר חמד החמיץ את הכדור בסנטימטרים ולא הצליח לנגוח פנימה. בדקה ה-38 טוואטחה פרץ נפלא בצד שמאל, השאיר את השומר מאחור ושלח כדור עומק למרכז, שלומי אזולאי סיים את זה בקלות, 0:1. 6 דקות לאחר מכן עדי אלישע הגביה ו-וויאם עמאשה התרומם מעל כולם ונגח פנימה. 1:1.

בדקה ה-51 עמאשה חדר בין שלושה שחקנים, בעט לקורה מול דוידוביץ' ובדש המשיך את זה פנימה בלי בעיות, 1:2 מפתיע בקרית אליעזר. לא עברו 8 דקות וליאור רפאלוב שלח בעיטה אדירה מ-15 מטרים שהכניעה את חיימוב בדרך ל-2:2. בדקה ה-64 אצטדיון קרית אליעזר רעד אחרי שחמד בעט בשמאל לפינה הנגדית אחרי בישול של רפאלוב, 2:3.

בדקה ה-70 יניב קטן עלה על כר הדשא אחרי תקופה ארוכה שנח בעקבות הפציעה וזכה למחיאות כפיים רמות, מי שיצא הוא כובש השער הראשון, שלומי אזולאי. בדקה ה-74 המארחת היתה קרובה לרביעי כאשר חיימוב זינק והציל בקצות האצבעות בעיטה נפלאה של רפאלוב. כמה שניות לאחר מכן ורד סובב כדור שחלף סמוך לקורה.

עד לסיום האורחים מהצפון הרחוק לא היו קרובים לשוויון ואלישע לוי יכול לחגוג את הניצחון בדרך ליתרון שבע נק' בפסגה.

הרכבים
קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, יניב לביא, תומר ברוקס (שלומי אביסידריס/73), בראיין גרזיצ'יץ', עדי אלישע (אופיר חמו/46), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, וויאם עמאשה, ברק בדש (תומר סוויסה/64). 
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טוואטחה; סיידו יא יא, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, מוחמד גאדיר (עידן ורד/54); שלומי אזולאי (יניב קטן/70), תומר חמד (ולדימיר דבאלישווילי/83).