$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אם שובתים צריך להשבית את הליגה לגמרי"

מאמן מכבי התייחס למלחמה בין המנהלת לשחקנים בשיחה עם אתר ערוץ הספורט: "אני מקווה שלא יגיעו לצעד דרסטי שכזה. איני מאמין שתהיה שביתה בסוף אך אם כן, זה סימן שאנשים באמת איבדו את הראש''

רועי גלדסטון  11.04.11 - 18:32

תהיה או לא תהיה שביתה? זו השאלה שמעסיקה כיום את כל מי שהכדורסל הישראלי קרוב לליבו. בארגון השחקנים רוצים לשבות סביב נושא החוק הרוסי ועניין הזרים לקראת העונה הבאה, והתגובה ממנהלת הליגה לא איחרה לבוא: "במידה שתפרוץ שביתה, הליגה לעונת 2010/11 תסתיים לאלתר".

מאמנה של מכבי תל אביב, דייויד בלאט, התייחס גם כן לנושא הבוער בשיחה שהעניק לאתר ערוץ הספורט: "אני מקווה שלא תהיה שביתה, בטח לא בזמן הזה של העונה. למען האמת, אף פעם אין זמן טוב לשביתה. אני מרגיש שניתן לפתור את הבעיות האלה בלי שיגיעו לצעד דרסטי כזה".

"אני לא מעורב במיוחד בפרטים, אבל אני חושב שלא צריך להגיע למצב כזה בשלב הזה של העונה", הוסיף מאמן הצהובים, שיארחו ביום רביעי הקרוב את ברק נתניה. "אני לא מאמין שתהיה שביתה בסופו של דבר. אם כן, אז אנשים פשוט איבדו את הראש. צריכים להשבית את הליגה לחלוטין אם תהיה שביתה כי זו לא דרך, בטח לא בזמן הזה".

מכבי כאמור תארח מחרתיים את נתניה בהיכל וביום ראשון תקיים משחק השלמה מול הפועל גלבוע/גליל בגן נר. המחזור האחרון בעונה הסדירה צפוי להיערך ב-21 באפריל, אז תתארח סגנית האלופה אצל עירוני אשקלון.