שתף קטע נבחר

גרנט: "לא אוהב ולא מסכים עם עונש ההרחקה"

המנג'ר הישראלי יישב בשבת ביציע, כשווסטהאם תתארח אצל בולטון (17:00, ספורט 1). בינתיים הוא נגד החלטת ההתאחדות האנגלית: "זו היתה בכלל טעות להעמיד אותי לדין"

אברהם גרנט יתחיל לרצות כבר בשבת הקרובה את העונש שספג מההתאחדות האנגלית - שני משחקים מחוץ לקווים - כשווסטהאם תתארח ב'ריבוק סטדיום' אצל בולטון (17:00, פריצות בספורט 1).

 

 

אם חשבתם שהמנג'ר הישראלי יישב בשקט, טעות בידכם. "אני לא אוהב את זה ולא מסכים עם העונש", אמר גרנט. "אני חושב שזו היתה בכלל טעות להעמיד אותי לדין, אבל אלה הם החיים".


לי צ'ו מול נובל, במפגש הוקדם בין שתי הקבוצות (צילום: גטי אימג'ס)

 

"אני לא חושב שזו בעיה כל כך גדולה בשבילי", הוסיף גרנט. "אני בקשר רציף עם הצוות ויש לי הרבה מאוד אנשים טובים על הספסל. גם השחקנים יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות. יהיה בסדר".

 

ווסטהאם מדורגת במקום ה-18 (מתחת לקו האדום) עם 32 נקודות, אחת פחות מבלקפול, כשנותרו שבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. במפגש הקודם בין השתיים, אגב, ניצחה בולטון בלונדון 1:3.


"לפעמים השחקנים יותר מדי נחמדים על המגרש" (צילום: גטי אימג'ס)

 

גרנט, איך לא נשאל במסיבת העיתונאים אם הוא אמר משהו לשחקניו, בעקבות הקללות של וויין רוני שזיכו את האחרון בהעמדה לדין. "השחקנים שלי נחמדים

, אולי אפילו יותר מדי נחמדים על כר הדשא. אני לא חושב שצריך להגיד להם כלום בנושא".

 

וכמה נקודות יספיקו לווסטהאם להישאר בליגה? "לפני שלושה חודשים כולם חשבו ש-36 נקודות ישאירו אותנו בליגה. היום אני חושב שאין מנג'ר שחושב כך. לדעתי לפחות 40 יספיקו להישארות".

 

יתר משחקי השבת באנגליה: וולבס - אברטון (14:45, שידור ישיר בספורט 1); בלקבורן - בירמינגהאם; צ'לסי - וויגאן; מנצ'סטר יונייטד - פולהאם (17:00, שידור ישיר בספורט 1); סנדרלנד - ווסט ברומיץ'; טוטנהאם - סטוק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים