שתף קטע נבחר

פרגוסון: "מקווה שטורס יחכה לפני שישוב להבקיע"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נערך לעימות מול צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות והתייחס לבצורת ממנה סובל הספרדי: "כמובן שהם צדקו כשרכשו אותו". רוני נעדר מהאימון. גווארדיולה לקראת המשחק של ברצלונה מול שחטאר: "התחושה שלי לא טובה"

"כמובן שצ'לסי צדקו כאשר שילמו 50 מיליון ליש"ט תמורת פרננדו טורס, בטוח שהוא יחזור להבקיע, רק שאני מקווה שהוא יחכה קצת עד לאחר המשחקים נגדנו". כך אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, לקראת המפגש מחר (ד') בחוץ מול אלופת אנגליה ברבע גמר ליגת האלופות.

 

 

המנג'ר הסקוטי התייחס בראיון ל'גזטה דלו ספורט'  לביקורות אותן סופג החלוץ הספרדי, אשר לא כבש בעשרה משחקים: "זה מגוחך מה שאומרים. כשהחתימו אותו אמרו שזו החתמה גדולה, עכשיו פתאום אומרים שזו טעות. אנשים יכולים להיות יותר מצחיקים מזה? ברור שהוא זקוק לזמן על מנת להתאקלם". על מנג'ר היריבה, קרלו אנצ'לוטי: "אני לא מבין איך מבקרים אותו אחרי שהוא הביא לקבוצה דאבל בעונה הראשונה שלו".

 

פרגוסון טען שהוא לא מייחס חשיבות לשלושת ההפסדים האחרונים של קבוצתו לצ'לסי בפרמייר ליג: "בעונה שעברה הם ניצחו אותנו בגלל שער מנבדל, בעוד שלפני חודש דויד לואיז היה צריך לקבל כרטיס אדום. כל מי שמנצח נהנה מעט מהמזל. אין הבדלים גדולים ביננו לבין צ'לסי ואני מקווה שישתנו קצת הדברים במשחקים בין הקבוצות בליגת האלופות. בשתי הקבוצות משחקים שחקנים אלופים, יש המון ניסיון ומאמנים מנצחים. הפרטים הקטנים יכריעו את המערכה".

 

חלוץ מנצ'טר יונייטד, וויין רוני, נעדר מאימון הבוקר שקיימה הקבוצה, אבל אמור ליטול חלק במשחק. פרגוסון התעודד מכך ששני הפצועים - אנדרסון והבלם ריו פרדיננד, שבו להתאמן. מהאימן נעדרו גם הקשר הסקוטי דארן פלטשר (חולה), ווזלי בראון וג'ון אושיי (פצועים).


מצב רוח טוב בקרב שחקני צ'לסי (AP) 

 

אנצ'לוטי: "אני לא צריך לזכות בתואר כדי להישאר בצ'לסי"

לעומת פרגוסון, אנצ'לוטי נהנה מסגל מלא ללא פצועים, כאשר הבלם הסרבי בראניסלב איוואנוביץ' אמור לפתוח במקום דויד לואיז, אשר אינו רשאי לשחק במפעל (הופיע בו העונה במדי בנפיקה). יוסי בניון שמתאמן עם הקבוצה והשתתף מספר דקות כמחליף בניצחון של נבחרת ישראל 0:1 על גיאורגיה בשבוע שעבר, אמור להיכלל בסגל.

 

אנצ'לוטי התייחס לעתידו: "אני רוצה להאריך את החוזה שלי, כי אני אוהב את הקבוצה ואת השחקנים האלה. ברור שזו אינה ההחלטה שלי, אבל אני לא חושב שאדרש לזכות בתואר העונה על מנת להישאר בתפקיד".  


"אנשים מסתכלים יותר מדי קדימה, זו טעות". גווארדיולה (AP) 

 

גווארדיולה: "אני לא אוהב את מה שאני רואה"

ברצלונה, אלופת ספרד, תארח את שחטאר דונייצק האוקראינית. פדרו ומקסוול אמורים לשוב לסגל של המאמן פפ גווארדיולה, בעוד הקפטן קרלס פויול ימשיך להיעדר בגלל פציעה, כמו גם אריק אבידל המתאושש מניתוח להסרת גידול בבטנו.

 

ליונל מסי אמר: "תמיד אנחנו עולים כדי לנצח ואם נעשה זאת בהפרש גדול מה טוב, אבל לא יהיה קל. תמיד מסובך לשחק נגד שחטאר. 0:0 לא יהיה טוב לנו".

 

גווארדיולה: "אנחנו חייבים לשחק היטב, אחרת העניינים יסתבכו לנו. אני לא אוהב את מה שאני רואה וזו הפעם הראשונה שהתחושה שלי לא טובה. אנשים מסתכלים יותר מדי קדימה ולדעתי זו טעות. שחטאר היא קבוצה בוגרת עם חמישה ברזילאים שהיינו שמחים אם היו אצלנו".

 

בלם שחטאר ואקס בארסה, דמיטרו צ'יגרינסקי, מחלים מפציעה ומקווה לשחק. חברו להגנה אלכסנדר קושר ייעדר, אבל לעומת זאת הקשר פרננדיניו החלים וישחק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס פרגוסון
צילום: Getty Images Imagebank
מומלצים