שתף קטע נבחר

"אברמוביץ' רוצה למכור את צ'לסי למיליונרים מהמפרץ"

ה'סאנדיי טיימס' מדווח כי נציגים של המיליארדר כבר נפגשו עם רוכשים פוטנציאלים מערב הסעודית ודובאי. דובר הכחולים: "הפרסומים הללו הם שטויות"

המשבר הכלכלי עושה את שלו? ה'סאנדיי טייימס' הבריטי מפרסם הבוקר (א') ידיעה שעשויה להרעיד את הכדורגל האנגלי בכלל ואת צ'לסי בפרט. לפי הדיווח, רומן אברמוביץ', הבעלים של הכחולים מלונדון, מעוניין למכור את הקבוצה ושליחיו כבר נפגשו בנושא עם מיליונרים מהמפרץ הפרסי.

 

לטענת העיתון, נציגים מטעם אברמוביץ' כבר נסעו מספר פעמים לערב הסעודית ולדובאי, באיחוד האמירויות, כדי להיפגש עם מספר מהרוכשים הפוטנציאלים של סגנית אלופת אנגליה ואירופה. בשנה האחרונה, מיליונרים מהמפרץ כבר רכשו את מנצ'סטר סיטי ונראה כי כעת קולגות שלהם מעוניינים גם הם לבצע דריסת רגל בליגה האנגלית ולרכוש את צ'לסי מידיו של אחד האנשים העשירים בעולם.


רומן אברמוביץ'. סוף הקדנציה בצ'לסי מתקרב? (צילום: AP)

 

דובר צ'לסי הוציא הודעה לפיה "כל הפרסומים הללו הם שטויות. אין לאברמוביץ' כל כוונה למכור את הקבוצה", אבל גורם אחר בקבוצה אישר: "נציגים מטעמו של רומן יצאו למזרח התיכון לבדוק אפשרויות למכירת הקבוצה. אחת הפגישות היתה אף עם נציג ממשפחת המלוכה של סעודיה".

 

אם אברמוביץ' אכן ימכור את הקבוצה עליה הוציא מאות מיליוני דולרים, זה יקרה שש שנים אחרי שרכש אותה, אי שם ב-2003, תמורת 60 מיליון ליש"ט. המיליארדר הרוסי כיסה 80 מיליון ליש"ט חובות שהיו לקבוצה והשקיע סכום המוערך בכ-500 מיליון ליש"ט בשחקני רכש בשנים בהם הוא בקבוצה.


עוזב את לונדון? רומן אברמוביץ' באחד מביקוריו בישראל (ערן קמינסקי)

 

כעת לפי הדיווח, אחרי שהפך את צ'לסי לקבוצת צמרת אמיתית וזכה עימה פעמיים באליפות אנגליה,

 אברמוביץ' יהיה מוכן למכור את הקבוצה, במידה ויקבל סכום שיכסה לא מעט מהכסף שהשקיע בלונדונים. לעומת מנצ'סטר סיטי, שנמכרה תמורת 200 מיליון ליש"ט, נראה כי העלות של צ'לסי מגיעה ל-800 מיליון, מאחר והשווי ההתחלתי של קבוצת צ'מפיונס ליג הוא 500 מיליון.

 

בשבת, אגב, אברמוביץ' עזב את סטמפורד ברידג' רבע שעה לסיום המשחק, כאשר קבוצתו עוד פיגרה 1:0 מול סטוק, לפני המהפך בדקות הסיום.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי אף פי
רומן אברמוביץ'
צילום: איי אף פי
מומלצים