$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

1:4 לדורטמונד, ניצחונות ללברקוזן ובאיירן

צמד ללוקאס באריוס בהצגה של המוליכה מול האנובר, הפער בפסגה: 7 נק'. רובן סידר 0:1 למינכן על גלדבאך

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.04.11 - 18:18
באריוס, דורטמונד ממשיכה בריצה (gettyimages)

פגרת הנבחרות לא יכולה הייתה לבוא בזמן טוב יותר עבור בורוסיה דורטמונד, שהגיעה אליה עם נקודה מ-6 אפשריות וחזרה עם ניצחון מרשים. לברקוזן שמרה על פער 7 הנקודות מהפסגה וגם באיירן מינכן ניצחה.

דורטמונד - האנובר 1:4
רגע לפני פגרת הנבחרות צברה בורוסיה הפסד ותיקו ויצאה לחופש עם המון סימני שאלה. בחזרה מההדממה, ועוד במפגש מול השלישית הטבלה, התפוצצו חניכיו של יורגן קלופ על יריבתם.

אחרי בצורת בת 57 דקות נפרץ הסכר, ודווקא בשער של מוחמד עבדלאווה האורח. שחקני דורטמונד התעוררו, והענישו בחומרה. מריו גטצה השווה כבר כעבור דקתיים והקאמבק החל.

לוקאס באריוס, החלוץ הארגנטיני שהתאזרח בפראגוואי, הוסיף צמד משלו (64 ו-73) וקווין גרוסקרויץ חתם (83). במחזור הבא המוליכה אצל המבורג.

קייזרסלאוטרן - באייר לברקוזן 1:0
הבחורים של יופ היינקס כבר עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אבל הפעם זה בהחלט לא היה קל. בדקה ה-74 כבש סידני סאם את השער היחיד במשחק, אחרי מהלך של ארן דרדיוק. במחזור הבא מחכה להם סנט פאולי מהתחתית.

באיירן מינכן - מנשנגלדבאך 0:1
ההפסד הביתי לאינטר וההדחה מליגת האלופות כבר מאחורי הבווארים, גם הדיונים סביב סוגיית החלפת המאמן בסיום העונה והבושה בגביע המקומי. כל מה שנשאר עכשיו זה מאמץ אחרון במירוץ לאליפות, ובינתיים זה עובד.

אריאן רובן ההולנדי המשיך את העונה הנהדרת שלו עם שער בדקה ה-77, שסידר ניצחון ליגה שלישי ברציפות לבאיירן. החבורה של לואיס ואן חאל תתארח במחזור הבא אצל נירנברג הלוחמנית של אלמוג כהן.

תוצאות נוספות: מיינץ - פרייבורג 1:1 (עלאגי 74 / סיסה 1), ורדר ברמן - שטוטגרט 1:1 (פרינגס 34 / היינאל 13), הופנהיים - המבורג 0:0.