$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קייסי סטונר יזנק מהפול פוזישן במירוץ חרס

Moto GP: הרוכב האוסטרלי של הונדה ינסה לנצח פעם שניה ברציפות. פדרוסה ולורנסו יצאו אחריו. רוסי יזנק רק מהמקום ה-12

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.04.11 - 16:41
פול פוזישן שני העונה. קייסי סטונר (gettyimages)

עונת האופנועים ממשיכה לצבור תאוצה. ומי שפתח ברגל ימין וממשיך לדהור הוא קייסי סטונר. האוסטרלי, שניצח בגראנד פרי הראשון העונה ב-Moto GP בקטאר, יזנק מחר (ראשון) מהפול פוזישן במירוץ חרס אחרי שקבע את הזמן המהיר ביותר במקצה הדירוג.

סטונר, שזכה גם בפול פוזישן לפני שבועיים בלוסאייל, רשם את ההקפה המהירה ביותר בספרד עם 1:38.757 דקות. הרוכב האוסטרלי של קבוצת רפסול הונדה הקדים ב-158 אלפיות השנייה את דני פדרוסה, שינסה לעקוף מחר את חברו לקבוצה ולעמוד בראש הפודיום לעיני הקהל הביתי בחרס.

פדרוסה מתוכנן לעבור ניתוח מיד אחרי המירוץ. הרוכב הספרדי התלונן על כאבים בידו השמאלית, אותה יד שנפצעה באוקטובר האחרון. הספרדי ינותח ויספיק להחלים עד המירוץ הבא, שיתקיים באשטוריל שבפורטוגל בפתיחת מאי. יש לציין כי הגראנד פרי שהיה אמור להתקיים ביפן נדחה בשל אסון הטבע שפקד את המדינה.

אלוף העולם חורחה לורנסו יזנק מהמקום השלישי אחרי שקבע זמן האיטי מפדרוסה בשלוש אלפיות בלבד. גם לורנסו, שסיים שני בקטאר, ינסה לתת הופעה טובה לעיני הקהל הביתי. חברו של לורנסו לקבוצת ימאהה, בן ספייס, יצא מהעמדה הרביעית בחרס. מרקו סימונצ'לי ואנדרה דוביציוזו יצאו אחריו. ניקי היידן וחברו לקבוצת דוקאטי, אלוף העולם לשעבר ולנטינו רוסי יצאו רק מהמקומות ה-11 וה-12 בהתאמה.