$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוכנבוים: מי שיש לו טיפת אהדה לר"ג, שיבוא

המאמן מבקש תמיכה מול מ.ס אשדוד, בתקווה לשמור על זיק של תקווה להישארות: "בשבילנו זה להיות או לחדול"

עידן חגי  01.04.11 - 15:33
להיות או לחדול. אולי בוקסנבוים יעשה את ההבדל
להיות או לחדול. אולי בוקסנבוים יעשה את ההבדל

עד שגם מתמטית זה יהיה גמור, כל משחק של הפועל רמת גן הוא בבחינת הזדמנות אחרונה עבורה. נועלת הטבלה תארח מחר (שבת) את אשדוד. עוד הפסד והבור רק יעמיק. ניצחון ביתי וזיק של תקווה יידלק ואולי יסחף את הקבוצה לקאמבק מדהים.

"המשחק הזה חשוב לנו יותר מאשר לאשדוד כי הם כבר הבטיחו הישארות בליגה", אמר מאמן הפועל ר"ג ירון הוכנבוים לאתר ערוץ הספורט, "מבחינתנו זה משחק של להיות או לחדול. אני מקווה שכל מי שיש לו טיפת אהדה לקבוצה, יגיע מחר למשחק ויתמוך בנו".

דיבורים על מוטיבציה זה יפה, אבל כנראה קצת נדוש. כדי לדרבן את השחקנים שלו הוכנבוים בחר בדרך מקורית יותר והקרין להם את קליפ ההישרדות המופלאה של בני יהודה בעונת 1999/00, כדי להמחיש שבכדורגל הכל אפשרי.

בניגוד למחזור הק'ודם מול סכנין, הפעם להוכנבוים יש סגל מלא, ללא פצועים וללא מורחקים. המאמן ערך מפר שינויים מההרכב בו פתח במשחקים האחרונים, כאשר מי שיפתח בחוד יהיה צ'קאנה, שלרוב משחק בקישור.

הרכב משוער: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, תמיר פור, ג'ונתן אסוס, עומר בוקסנבוים, דמיטאר טלקיסקי, ציון צמח, קרלוס צ'קאנה.