שתף קטע נבחר

מכבי נתניה מעוניינת בציון צמח

הקשר המשחק בהפועל ר"ג כמושאל ממכבי ת"א מועמד לקבוצה של ראובן עטר לקראת העונה הבאה. חן עזרא, שעבר שיקום באיטליה, עשוי לשחק מספר דקות נגד מכבי פ"ת

מכבי נתניה, שלא הפסידה בתשעת המשחקים האחרונים שלה, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי גם לאחר פגרת הנבחרת. בשבת (19:00 אצטדיון הקופסא) יארחו שחקניו של ראובן עטר את מכבי פ"ת. בקבוצה יודעים שניצחון יגדיל את הסיכויים של הצהובים להתברג בפלייאוף העליון, מה שיבטיח מענק גדול יותר לקופת המועדון בתום העונה.

 

 

במועדון, בו עדיין לא בטוחים מה יהיה גודלו של התקציב בעונה הבאה, לא מתכוונים לחכות שכל שחקני ליגת העל ימצאו לעצמם מקום לעונה הבאה, וכבר התחילו בבדיקות אחר שחקנים שיתאימו לצירוף כרכש.


"נצטרך לראות מה מכבי ת"א תעשה בעניין ציון צמח" (צילום: אורן אהרוני) 

 

למרות שעדיין לא נערכה פגישה בין הנהלת הקבוצה לצוות המקצועי בנוגע לעונה הבאה, אחד השמות החזקים שעלו במשרדי המועדון הוא של קשר הנבחרת

הצעירה והפועל ר"ג, ציון צמח.

 

צמח שבתום העונה ישוב למכבי ת"א ממנה הוא מושאל, לא קיבל עדיין שום מסר מקבוצתו של איווניר לגבי מעמדו בעונה הבאה, ונראה שגם בנתניה מחכים למידע בנושא. "נצטרך לדעת מה תרצה מכבי ת"א לעשות", אמר גורם בנתניה. "ברגע שנשב על העונה הבאה נחליט כיצד לפעול".

 

לאחר חזרתם של עומרי בן הרוש ופיראס מוגרבי מטורניר הידידות של הנבחרת הצעירה, ולאחר חזרתו של השוער הבוליביאני קרלוס אריאס ממשחק הידידות של נבחרתו, צפוי עטר להמשיך מול מכבי פ"ת עם אותו הרכב שניצח את מכבי ת"א במחזור האחרון. חן עזרא, ששב השבוע מאיטליה, שם עבר שיקום בברכו, צפוי להיכלל בסגל ואף לשחק מספר דקות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים