שתף קטע נבחר

בדרך לגמר צהוב? רמלה ואשדוד רוצות סוויפ

הקבוצות של עדן ענבר ועדני דגן ביתרון 0:2 על רמת חן ורמת השרון בחצי גמר הפלייאוף. ביום ה' הן ינסו לסגור עניין בדרך לקרב על האליפות. שיקי פלח, מאמן רמת חן: "לא בטוח שנשאר לנו כח מנטלי לקאמבק"

דרבי צהוב בגמר הפלייאוף? עדיין מוקדם לדעת, אבל אליצור רמלה ומכבי אשדוד במרחק ניצחון בודד מקביעת מפגש לא צפוי ביניהן בסדרת הגמר בקרב על תואר האליפות של עונת 2010/11 בליגת הנשים.

 

 

גם רמלה, אלופת היורוקאפ הטרייה, וגם אשדוד, שמוליכה במפתיע בסדרת חצי הגמר שלה, ביתרון 0:2 על מכבי רמת חן ורמת השרון, בהתאמה, כך שעוד ניצחון שלהן בסדרת הטוב מחמישה יבטיח להן מקום בגמר הגדול.

 

הקבוצות של שיקי פלח ואורנה אוסטפלד, לעומת זאת, עם הגב לקיר והן חייבות שלושה נצחונות רצופים כדי להשלים קאמבק ענק ולהעפיל לסדרה על האליפות. ביום חמישי (19:00), רמלה תארח את רמת חן ואשדוד תתארח אצל רמה"ש, בניסיון להשלים סוויפ מרשים.

 

"אני לא בטוח שיש לבנות את הכח המנטלי לחזור מפיגור 2:0", אמר פלח, אחרי ההפסד הביתי של קבוצתו לרמלה ביום שני האחרון, "אחרי כל הקאמבקים שלנו במשחקים האלה לא בטוח שיש לנו אנרגיות במחסנית. אבל בכל מקרה לא נרים ידים עד שזה ייגמר".


קטיה אברמזון ורמת השרון עם הגב לקיר (צילום: יועד כהן)

 

לעומתו, עדן ענבר, מאמן רמלה, כבר מרגיש את הגמר מעבר לפינה, בדרך להשמלת הטרבל החלומי של קבוצתו, אחרי הזיות בגביע המקומי והאירופי ביורוקאפ.

מצד שני, האיש על הקווים של השחורות-צהובות מזהיר: "אני א מסתכל על זה שנשארו לנו ארבעה נצחונות לטרבל, מבחינתנו כל משחק בודד הוא גמר וביום חמישי יש לנו עוד גמר".

 

ההפתעה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונה של מכבי אשדוד, שלמרות הגראדים שנפלו על העיר ופגעו בהכנת הקבוצה (ואף גרמו לדחיית המשחק הביתי, השני בסדרה מול רמת השרון), במרחק נגיעה מהעפלה לגמר. הקבוצה של עדני דגן ויוני אורן פתחה את הסדרה מול רמת השרון בסערה וניצחון נוסף ידיח כבר בחצי הגמר את הדאבליסטית מהעונה שעברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לייני סלווין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים