$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ערן זהבי הורחק ממשחק ליגה. "שערורייה"

קשר הפועל תל אביב לא ישחק מול הפועל פתח תקוה בשל עבירת המשמעת שלו בנבחרת ואצל הדבליסטית רותחים: "הוא התנצל. צריכה להיות הפרדה". הקשר הורחק גם מ-3 משחקים נוספים על תנאי לשנתיים

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  30.03.11 - 15:15

ערן זהבי הורחק היום (רביעי) ממשחק ליגה אחד בפועל ושלושה נוספים על תנאי לשנתיים. קשר הפועל תל אביב ספג את העונש מבית הדין של ההתאחדות בעוון עבירת המשמעת שביצע בשבוע שעבר, כשעוד היה חלק מסגל הנבחרת וכתוצאה מכך לא ישחק במדי האלופה ביום שני הקרוב מול הפועל פתח תקוה. כצפוי, בהפועל תל אביב קיבלו את הבשורה בצורה קשה. "רוצים לקחת לנו אליפות", אמר גורם במועדון.

  • הפרסום הראשון: זהבי נזרק מהנבחרת בעקבות בעיות משמעת 
  • אשקלון - בית"ר י-ם, שבת ב-19:00, שידור ישיר ובלעדי בסלולר וב-IPHONE ספורט 5
  • יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, התייחס לסוגייה במסיבת העיתונאים: "ערן עשה טעות. הוא יודע, הוא מודה ואני מקווה שהוא וכל שחקן אחר לא יחזור על הטעות הזו כי להיות שחקן בנבחרת זו זכות גדולה. כשאני עומד בשירת התקווה יש לי צמרמורת ואני מצפה אותו דבר מכל שחקן".

    אלי טביב התייחס לעונש בתכנית הספורט של רדיו ת"א: "העונש באמת מאוד מוזר כי אין קשר לליגה. אם היתה עבירת משמעת בנבחרת, צריך להעניש במסגרת הנבחרת ולא הליגה. כמובן שלא נעבור לסדר היום על כך. אני לא יודע מה עבר בראשו של הדיין אבל אנחנו נערער על כך ואני מקווה שהם יבינו שהם עשו טעות." למרות הדברים הללו, ישנם גורמים במועדון שמעדיפים לא לערער. הסיבה היא שערעור כרוך בדחיית העונש ואם בסופו של דבר ההחלטה תישאר בעינה, זהבי עלול להחמיץ משחק קריטי יותר מזה מול קבוצתו של יובל נעים.

    מההתאחדות נמסר: "ההתאחדות לא מתערבת בשיקולי בית הדין אך מבקשת להזכיר שבשלושה מקרים בעבר, אבירם ברוכיאן, רחמים צ'קול ומאור מליקסון הורחקו למשחק ליגה אחד על עבירות דומות ואף קלות יותר במסגרת הנבחרת. ערן זהבי טעה שלא כיבד את חולצת הנבחרת ואנו מקווים שהמקרה שלו ימנע מקרים דומים בעתיד".

    קודם למתן גזר הדין, אמר זהבי לדיין חיים אלחדיף: "העובדות נכונות, אבל ההסבר שלי שונה. שכחו שאמרו לי חודשיים קודם שיסכימו שאחזור למחרת החינה. טעיתי שלא חזרתי למרות שהודיעו לי שאוכל לא להגיע". שטוצ'ינסקי הגיב: "אמרנו שישוחרר לחינה, לא שישן בבית".

    "למחרת הוא הביע חרטה", הוסיף מנהל הנבחרת, "המאמן פרננדז אמר לי שזה עניין של ההתאחדות ולא קשור אליו, אנחנו משאירים את שיקול הדעת לדיין". הדיין אמר: "זו הפרה בסעיף תקנון המשמעת ועלינו לתת את הדין על כך". יש לציין כי גם היום נדמה היה שזהבי לא הבין את חומרת מעשיו כשהיקשה: "למה היה חשוב כל כך שאשן במיטה של הנבחרת?". עם זאת הוא הביע חרטה. "אני שוב מתנצל, זו עבירה ראשונה שלי, המשפחה הייתה חשובה לי יותר", אמר הקשר. הדיין זעם על זהבי לאחר מכן: "הנבחרת היא שקובעת ולא אתה". עם יציאתו סירב שחקן הפועל תל אביב לדבר עם העיתונאים.

    אושר ההסכם
    בעניין אחר, יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי והיועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, העניקו את הגושפנקא הסופית להסכם תשלום החובות של אלי טביב ומוני הראל ובכך וידאו באופן סופי שהפועל תוכל להירשם למפעלים האירופיים בעונה הבאה.

    כזכור, אתמול (שלישי) הושג ההסכם בין הבעלים, ובמסגרתו תשלם הפועל את חובותיה לסלים טועמה (בסך 611 אלף שקלים), רומיין רוקי (90 אלף יורו), וויליאם אזאו (150 אלף שקל) ולאספניול (200 אלף יורו). כמו כן יועברו כספים לקבוצתו הגנאית של אזאו, ולמץ הצרפתית, ממנה הגיע רוקי.
    במקביל, הוסכם גם כי אם לטביב יש טענות על כספים המגיעים לו, לכאורה, ממוני הראל, תינתן לו האפשרות לתבוע זאת בהליך בוררות, בו יקבע בורר מוסכם על ידי שני הצדדים.