שתף קטע נבחר

בני סכנין: יום האדמה מעכב משכורת

הבעיות הכלכליות ממשיכות לרחף מעל לקבוצה שנמצאת בתחתית הליגה. הצ'קים של חודש פברואר הגיעו באיחור, בעירייה יש בעיה לפדות אותם. המועדון: "שהשחקנים לא יבכו". הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל בשל קריאות גזעניות של אוהדיה

מסתבר כי התסבוכת בתחתית אינה הבעיה היחידה של בני סכנין. בנוסף למאבקי ההישרדות בליגה, הצרות הכלכליות עדיין מרחפות מעל לקבוצה. אתמול (ג'), קיבלו השחקנים באיחור צ'קים עבור משכורת חודש פברואר, שאמורים להיפדות היום. כדי שהדבר יקרה אמורה הייתה העירייה להזרים כסף לקבוצה, דבר שספק רב אם יתבצע היום.

 

 

בסכנין אמרו כי בעקבות יום האדמה החל היום, הסיכוי שהכסף אכן יועבר נמוך מאוד, זאת עקב העובדה כי כל העסקים, כולל הבנקים והעירייה סגורים ביום הזה. ראש העיר מאזן גנאים הבטיח לא מכבר כי יעביר כסף לקופת הקבוצה אך הדבר כאמור, טרם בוצע. שחקנים בקבוצה הביעו את מורת רוחם מהעניין.


אוהדי סכנין. הקבוצה נקנסה בגללם (צילום: אביהו שפירא)

 

בהנהלת הקבוצה לא אהבו את התמרמרות השחקנים בתקשורת ואמרו: "שהשחקנים לא יבכו על כך, שימתינו בסבלנות ויתחשבו במצב הקשה, אנחנו עושים מאמצים לגייס את הכסף,

עוד כמה ימים הם יקבלו את המגיע להם, שיתרכזו במשחק הקרוב ובמחשבה כיצד להישאר בליגה ולא בכסף, אותו הם בטוח יקבלו".

 

מאוחר יותר, הקבוצה קיבלה בשורות לא נעימות גם מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, אשר החליט לקנוס את הקבוצה ב-10,000 שקל בשל הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק מול הפועל רמת גן. כמו כן, סכנין נענשה גם במשחק ללא קהל על תנאי עד לתום העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאזן גנאים
צילום: חגי אהרון
מומלצים