$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צ'אבי: עשינו את שלנו, אנו עם רגל וחצי ביורו

צפו ב-1:3 של ספרד אצל ליטא, אלופת אירופה עדיין עם מאזן מושלם במוקדמות. רובין ואן פרסי נפצע ב-3:5 של הולנד על הונגריה. ואן מרוויק: "זה לא חמור"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.03.11 - 09:33

בגשם, בשלג, על דשא ועל בוץ, נבחרת ספרד פשוט בלתי ניתנת לעצירה. אמש (רביעי) רשמה אלופת העולם ואלופת אירופה ניצחון 5 ב-5 משחקים - 1:3 בליטא - שמרה על פער של 6 נקודות בפסגת בית ט' של מוקדמות יורו 2012, ואם להודות על האמת הבטיחה מעשית את מקומה בטורניר הגמר.

כזכור, המשחק היה בסכנת ביטול בגלל המשטח הבוצי בקובנה. צ'אבי וחואן מאטה כבשו את השערים עבור ספרד, שנהנתה גם מעצמי של טדאס קיג'נסקאס. מריוס סטאנקביצ'יוס, בבעיטה אדירה מ-30 מ', רק צימק. "זה היה ניצחון חשוב מאוד", אמר צ'אבי בסיום, "כי הוא הושג על משטח רע מאוד. שיחקנו על חול, זה פשוט עצוב לראות איצטדיון לאומי כזה שאינו ראוי לארח משחק כדורסל".

"אנחנו עם רגל וחצי ביורו", קבע הקשר, "עכשיו רק צריך להמשיך ביכולת הזאת ואני לא רואה סיבה שמשהו יסתבך בדרך".

נבחרת נוספת ששמרה על מאזן מושלם במוקדמות יורו 2012 היא הולנד, שעבדה קשה בדרך ל-3:5 ביתי על הונגריה. רובין ואן פרסי, שכבש את אחד השערים, סיים את המשחק כבר במחצית הראשונה כשנפצע מתיקול של ווילמוס ואנצ'זאק. "הוא חטף את הברך של ואנצ'זאק בשוק שלו", ניסה המאמן ברט ואן מרוויק להרגיע, "אבל לא מדובר במשהו חמור. עם קצת מזל הוא יהיה כשיר כבר למשחק של ארסנל בשבת".