שתף קטע נבחר

ביהמ"ש בספרד: מחזור הליגה ייערך כמתוכנן

למרות האיום להשבתה בסופ"ש הקרוב, קבעו הערכאות המשפטיות כי יש לקיים את לוח המשחקים כסדרו. המחאה נוגעת לחלוקת הרווחים וזכויות השידור של הטלוויזיה

הליגה הספרדית נחשבת לאחת הטובות בעולם, אבל ההתנהלות בקרב מנהליה מזכירה לאחרונה שכונתיות ממדינה קטנה במזרח התיכון. בשל מחלוקת לגבי רווחים משידורי המשחקים בטלוויזיה התקבלה החלטה לדחות את מחזור הליגה הקרוב, אשר אמור היה להתקיים בשבת הקרובה (2 באפריל) ולמחרת ביום א'.  

 

 

הבוקר (ד') קבע בית המשפט בספרד כי המחזור הקרוב ייערך כמתוכנן ולא תתאפשר שום שביתה מצד הקבוצות. ההחלטה באה בעקבות עתירה שהגישו סביליה, אתלטיק בילבאו, ריאל סוסיאדד, ויאריאל, אספניול וסראגוסה, שטענו כי "לוח המשחקים הרשמי צריך להישאר על כנו".


לא לדאוג, גם בסופ"ש הקרוב יהיה לנו את דני אלבס (AP)

 

המחלוקת קיימת בין המועדונים המובילים לבין ממשלת ספרד בנוגע לחלוקת הרווחים מהשידורים. מנהלת הליגה הספרדית הודיעה בשבוע שעבר כי "המחזור הקרוב יידחה בשל חוסר התקדמות במשא ומתן עם ממשלת ספרד בנוגע לדרישת הקבוצות, לפיה יבוטל החוק הקיים אשר מחייב שידור של משחק אחד בערוץ פתוח".

 

גם ברצלונה וריאל מדריד תמכו בהצעה לדחות את המחזור, אך הן ויחד איתן כל שאר קבוצות הליגה, אמרו כי הן תכבדנה את החלטת בית המשפט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברצלונה מול סביליה
צילום: רויטרס
מומלצים