שתף קטע נבחר

בניון: "אין סיכוי? כעת מדברים על מקום ראשון"

קפטן הנבחרת הצטרף לרשימת העוקצים את התקשורת לאחר ה-0:1 על גאורגיה: "אנשים לא יודעים לאכול את מה שאמרו על פרננדז". טל בן חיים: "הגשמתי חלום, אני מאושר"

"ניצחון חשוב מאוד, שש נקודות חשובות מאוד, חזרנו באמת לעניינים" - כך סיכם יוסי בניון, שחזר אמש למגרשים אחרי היעדרות בת חצי שנה, את השבוע המוצלח של נבחרת ישראל.

 

 

למרות כל הסערה התקשורתית סביב המאמן לואיס פרננדס ומסיבות העיתונאים הטעונות, שחקני הנבחרת ידעו הפעם להוכיח הרבה מאוד אופי ואחרי ה-1:2 על לטביה בשבת האחרונה רשמו ניצחון נוסף,1:0 על גיאורגיה, כשאת שאגות השמחה והשירים בחדר ההלבשה היה קשה שלא לשמוע. אח"כ גם סיפרו השחקנים על לא מעט ריקודים.

 

ישראל כאמור, עדיין לא בשלב ההצלבה ונמצאת במקום השלישי מתחת ליוון (11 נק') וקרואטיה (10 נק', יחס שערים עדיף מלכחולים-לבנים), כששתי הנבחרות הללו גם עם משחק חסר. המשמעות - פרננדז וחניכיו לא לגמרי תלויים בעצמם, מה גם שמעבר למלחמה והרבה אופי, היכולת, איך נאמר, עדיין לא מרשימה.

 

"אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו אבל לפעמים היכולת לא באה לידי ביטוי", הוסיף בניון, "זה לא שנתנו הצגות בשני המשחקים הללו, אבל נלחמנו כמו גברים עד הרגע האחרון. כל אחד נתן את שלו, ניצלנו הזדמנות וידענו לשמור על המשחק וזה הכי חשוב".

 

על הסיכוי המחודש לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים, אמר הקפטן: "בעקבות התוצאות האחרות חזרנו לתמונה. לפני שני המשחקים האלה כולם היו סקפטיים ואמרו שאין לנו סיכוי, ופתאום מדברים על מקום ראשון. צריך ללכת לאט לאט, יש עוד דרך ארוכה. נצא למשחק הבא בלטביה, נקווה לנצח שם ואז נראה מה המצב הלאה".

 

קפטן הנבחרת התייחס גם לביקורות על פרננדז ואמר: "אני חושב שהוא הוכיח את עצמו בחילופים, בהרכבים שהוא שם על המגרש, ועכשיו כולם לא יודעים לאכול את מה שאמרו עליו. אני חושב שכל התקשורת בלי יוצא מן הכלל צריכה להיות מאחוריי הנבחרת, כי הצלחה שלנו זו הצלחה של כולם".


אחוות מלאבסים. טל בן חיים ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון חוגגים (עוז מועלם)

 

כובש שער הניצחון טל בן חיים, שרשם בכורה חלומית במדים הכחולים-לבנים, לא ידע את נפשו מרוב אושר: "הגשמתי חלום ואני מאושר. זה לא היה פשוט בכלל והתרגשתי מאוד, אבל אחרי כמה דקות זה עבר ואני שמח שאנחנו עדיין בתמונה. מקווה שנמשיך את העבודה גם במשחק מול לטביה ביוני".

 

אליניב ברדה סיכם את שני המשחקים: "דיברתי על כך שיש לנו אופי כבר אחרי הניצחון על לטביה, בו ידענו לנצח אחרי שהיינו בשיויון 1:1. לפני שני המשחקים האלה כל השחקנים ידעו מה בעצם אנחנו צריכים להשיג - שש נקודות, זו לא היתה בכלל שאלה". 

 

"ניצחנו נבחרת שעדיין לא הפסידה בקמפיין וכל הכבוד לכל מי ששיחק ולכל מי שהיה לו חלק בכך. לא פשוט לשחק שני משחקים ב- 72 שעות, אבל אני שמח שעשינו את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בניון חוגג
צילום: עוז מועלם
מומלצים