$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-60:81 של מכבי ת"א על קאחה לבוראל

הצהובים רחוקים ניצחון מהפיינל פור תודות להצגה של פארגו (23 נק'), אך ספגו מכה קשה ביותר בדמות פציעתו של פרקינס שסובל מקרע ב-2 רצועות בברך. גם בלו (16) בלט בדרך ל-1:2. ביום חמישי: משחק 4

רועי גלדסטון  29.03.11 - 22:12

ברגשות מעורבים. זו הדרך הטובה ביותר כנראה לסכם את הערב של מכבי תל אביב. הצהובים פירקו/השפילו/מחצו (בחרו את המועדף עליכם) 60:81 את קאחה לבוראל ויטוריה בהיכל נוקיה והתקרבו עד כדי ניצחון אחד בלבד מהופעה בפיינל פור של היורוליג אחרי שנתיים, אבל מצד שני איבדו את דורון פרקינס כבר בתחילת הרבע השני ולאחר מספר שעות נודע גם שהגארד כבר לא ישוב לשחק העונה.

עם פתיחת הרבע השני פרקינס חדר אל הסל ובדרך ספג מכה חזקה בברכו הימנית. הגארד ירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים ומאוחר יותר פונה לבית החולים שם נודע, שהוא סובל מקרע בשתי רצועות ובמיניסקוס ברך ימין. "אני מרגיש רע מאוד", אמר מי שנחשב למנהיג של מכבי לאתר ערוץ הספורט עם יציאתו מהבדיקות. בקבוצה אמרו: "נקווה שהוא גמר רק את העונה ולא מעבר לכך".

"זו פציעה לא קלה", הוסיף דייויד בלאט בסיום המשחק, "כואב הלב עליו בכמה מובנים, דורון חלק בלתי נפרד מאיתנו על המגרש ומחוצה לו. מקצועית, הוא גורם מרכזי בהצלחה שלנו. כרגיל, השמחה תמיד מלווה בעצב. אני לא יודע אם יהיה ניתן למלא את החלל שהוא משאיר".

ובחזרה למשחק. באופן מעט אירוני דווקא אחרי פציעתו של פרקינס השחקנים של דייויד בלאט התחילו בבריחה. זה החל בהגנה אגרסיבית שעצרה את אלופת ספרד (לא הגיעה להתמודדות. סיימה עם 5 מ-22 מחוץ לקשת) על 7 נקודות בלבד ברבע השני, ונמשך עם מטווח מחוץ לקשת של ג'רמי פארגו ודייויד בלו (4 שלשות לכל אחד מהם). הרבע האחרון היה גארבג'-טיים ענק ובסיום כאמור 1:2 למכבי בסדרה. ביום חמישי ייערך משחק 4. קל כל כך זה כנראה לא יהיה.

קלעו למכבי תל אביב: פארגו 23, בלו 16, שחורציאניטיס ומצ'באן 9 כל אחד, אליהו 8, פניני ואידסון 5 כל אחד, הנדריקס 4, פרקינס 2. קלעו לקאחה לבוראל: טלטוביץ' 14, באראץ' 11, לוגאן 10, הוארטס 9, באטיסטה 7, סן אמטריו 5, אולסן 4.

מהלך המשחק
דייויד בלאט העלה את החמישייה הקבועה, שכוללת את ג'רמי פארגו, דורון פרקינס, ליאור אליהו, צ'אק אידסון וסופוקליס שחורציאניטיס. מנגד, דושקו איבאנוביץ' פתח עם מרסליניו הוארטס, פרננדו סן אמטריו, דייויד לוגאן, מירזה טלטוביץ' ואסטבן באטיסטה.

המשחק נפתח עם החטאה של לוגאן מחוץ לקשת ומנגד פארגו הלך עד הטבעת וקבע 0:2. מהלך של 3 נקודות של באטיסטה הציב את קאחה ב-2:3. הנדנדה נמשכה בדקות הראשונות כאשר אצל האורחת טלטוביץ' נכנס לעניינים. דאנק של באראץ' קבע 9:9. אליהו השיב עם דאנק משלו, אבל שלשה של טלטוביץ' החזירה את היתרון לקאחה.

בשלהי הרבע הראשון באראץ' ביצע עבירה שלישית וירד מיד לספסל. אצל מכבי הנדריקס עשה עבירה שניה וירד גם כן לספסל. שתי הקבוצות התחילו להפציץ מבחוץ לקראת סיום הרבע ואחרי 10 הדקות הראשונות לוח התוצאות הראה 23:24 למכבי.

עם פתיחת הרבע השני מכבי ספגה מכה חזקה. דורון פרקינס ספג מכה חזקה בברכו וירד לחדר ההלבשה. מספר דקות אחר כך נודע כי הוא לא יחזור למשחק. הספרדים פתחו לא טוב את הרבע הזה וסל של סופו מקרוב הציב את מכבי בפלוס חמש - 25:30. שתי שלשות רצופות של פארגו הקפיצו את הפער ל-11 נקודות. אחרי משהו כמו חמישים שנה בלי סל הוארטס קבר שלשה והקטין את הפער לשמונה (36:28). מצ'באן תפר שלשה עם הבאזר ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 30:41.

הרגע שישנה עונה? צפו בפרקינס נפצע ויורד צולע--->
בלו פתח את הרבע השלישי עם שלשה על הראש של טלטוביץ', אבל הבוסני לא נשאר חייב והחזיר עם שלשה משלו. שלשה נוספת של בלו ועוד שתיים של בלו העלו את מכבי לפלוס 14 נק' - 35:49. בלו קבר שלשה נוספת, אידסון הוסיף דאנק נפלא והפער קפץ ל-17 - 37:54. ההמשך כבר התחיל להיות משפיל עבור האורחים. הצהובים עשו ככל העולה על רוחם מול הספרדים המפורקים ושלשה של פארגו עם הבאזר קבעה 45:69 בסיום הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה בגדר גארבג' טיים אחד גדול ויותר מדי אין מה להגיד עליו. בסיום מכבי ניצחה 60:81 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה. ביום חמישי הצהובים יוכלו לסגור סופית את הסדרה ולהבטיח את הכרטיס לפיינל פור בברצלונה.